Summer pov
Emma doet haar ogen open maar ze zegt niks. Dan gaan haar ogen weer dicht. Ik roep de dokter. De dokter zegt: " Ze kan elk moment wakker worden blijf maar hier." Opeens word ze wakker. Ze heeft pijn ze vraagt:" Wat is er gebeurt?" Ik antwoord:" Je bent vergiftigd en je viel flauw. Maar hoe het gebeurt is weten we niet want Max was de hele tijd bij je." Ik blijf de ganse nacht bij haar. En s'ochtens wisselen ik en Max. Ze word wakker en ik haal wat te eten. We praten wat en dan zegt de dokter:" Er zat iets in je drankje. Wie heeft hetzelfde drankje gedronken?" Ik antwoord:" ik, Max en Bram." De dokter antwoord:" Dan heeft iemand het er expres ingedaan. Hebben jullie een idee wie het zou kunnen zijn?" Ik kijk naar Max en ik antwoord:" Nee ik heb geen idee." Ik ga naar het hotel en ik denk na wie allemaal op dat feestje was. En wie het gedaan zou kunnen hebben. Dan bedenk ik me dat Amanda zo iets zou doen. En ze was ook op het feest. Ik wacht tot dat het 10:00 uur is en dan ga ik naar haar kamer. Ik vraag:" Heb jij Emma vergiftigd? Eerlijk?" Ze antwoord:" Ja dat was ik. Je zult je vast afvragen waarom nou omdat zij mijn vriend heeft afgenomen." Ik zeg:" Daarom vergiftig je toch niemand." Ik ga terug naar mijn kamer neem mijn handtas. Ik steek mijn gsm, mijn geld en mijn make-up in mijn tas en dan ga ik naar het ziekenhuis. Ik zie Max alleen hij is niet zo happy. Ik ga de kamer binnen en ik zie dat ze haar ogen dicht heeft. Ze is toch niet...
JE LEEST
Het leven van een tweeling
De TodoHoe ziet het leven van een tweeling er uit? Hebben ze veel ruzie? Dat zie je in dit boek.