Emma pov
Ik word wakker en ik zie dat Max weg is. Ik pak mijn kleren die ik gisteren heb klaargelegd. Het is vrijdag dus ik hoef straks mijn huiswerk nog niet de doen. Ik ga naar de badkamer. Ik stap in de douche. Dan kleed ik mij aan. En föhn mijn haar. Ik doe mijn make up op en dan ga ik naar beneden. Ik zag Max in de keuken staan het eten was net klaar. Hij zegt:" Hey schoonheid. Wat zie je er mooi uit. Ik hou van je."
Ik antwoord:" Dankje jij ziet er ook goed uit. Ik hou ook van jou." Ik gaf hem een kus en dan ga ik eten. Na het eten gaan ik en Max naar school fietsen. Op school neem ik mijn boeken uit mijn kluisje en ga dan naar de les. Ik zit weer langs Max. Ik hou zoveel van hem. Na school ga ik bij Max slapen. Ik kom daar aan en zie dat hij een heel groot huis heeft. We eten eerst iets en gaan dan naar zijn kamer. Ik zeg:" WoW wat heb je een grote en mooie kamer." Hij antwoord:" Dankje jij hebt ook een mooie kamer."
Summer pov
Ik fiets naar huis en Bram gaat mee. Ik ga iets eten en dan ga ik even tv kijken. Dan neem ik mijn kleren en dan ga ik me douche. Ik doe mijn haar mooi en dan doe ik mijn make up. En dan gaat Bram zich douche. Hij doet een jeans broek met scheuren aan en een t shirt. Dan gaan we uiteten. Bram brengt me naar huis en dan gaat hij zelf naar huis. Ik ga op de bank zitten neem wat chips en ik kijk een film. Na de film ga ik slapen.
De volgende ochtend
Ik word wakker en ga naar beneden. Ik maak ontbijt en dan neem ik kleren en ga me dan douchen. Ik kleed me aan en ga dan mijn huiswerk kijken.
Emma pov
Ik word wakker bij Max. Ik ga naar beneden en ik maak ontbijt. Max komt naar beneden en we eten samen. Dan maken we samen huiswerk maken dan neem ik mijn kleren en ga mij dan douche. Ik kleed mij aan. Ik maak een paardenstaart en doe mijn make up op. Max brengt me dan naar huis. Ik kom thuis aan en ik geef Max een kus en ga dan naar binnen. Ik zie summer en ik geef haar een knuffel. Ik zei tegen haar:" Nu blijven we allebei een tijdje thuis. Oké?" Ze antwoord:" Ja we zijn de vaak niet thuis. Ik ga dan naar boven. Ik ga op mijn bed liggen. En speel een spelletje op mijn mobiel. Dan val ik in slaap.
Summer pov
Ik ga zo meteen shoppen en ik ga aan Emma vragen of ze mee wil. Ik doe de deur open en ik zie dat ze slaapt. Ik schrijf een briefje en dan ga ik weg...
Hallo
Dit is een langer hoofdstuk bedankt voor het lezen van mijn boek. Het is soms moeilijk om iets de bedenken. Jullie mogen ideeën achter laten.
Doeiii
JE LEEST
Het leven van een tweeling
DiversosHoe ziet het leven van een tweeling er uit? Hebben ze veel ruzie? Dat zie je in dit boek.