Jungkook ►
Tanrım dün olanlardan sonra darmadağındım. Jisoo hiçbir zaman ilişkimiz olamayacağını söyledi. Ama olacak. Bir gün olacak. Onu gerçekten çok arzuluyorum. Dün onu öptüm. Manolya kokusunu içime çekerek dudaklarını hapsettim. Gerçekten onun dudaklarını dudaklarımda hissetmek kadar eşsiz bir duygu olamaz..
Okula Suga ile beraber gittik koridorda konuşuyorduk. O sırada Jisoo ' da geldi tüm edasıyla , cazibesiyle yüzüme bile bakmadan geçti . Ama manolya kokusunu ardında bıraktı. Tüm koridor o nun gibi kokuyordu.
Baekhyun konuştu.
- wOAH ! Ne kadar seksi giyinmiş , onunla bir gece yatmak için tüm matematik formüllerini bile ezberlerdim. Düşünsenize onu yatakta..
Baekhyun sözünü tamamlamasına izin vermeden suratına sertçe bir yumruk attım. Evet bende onu içimde hissetmek istiyorum onu feci halde arzuluyorum ama başkalarınında onu istemesine dayanamıyorum. Evet ona aşık değilim ama içimdeki kıskançlığı anlayamıyorum.
- Güzel yumruk attın Kook. Ne oldu yoksa sen ona aşık mısın ? Güldürme beni gününe kaç kızı beceren serseri matematik hocasına mı aşık yoksa ! :D Komiksin Kook.
- Ya! Baekhyun kes sesini SERSERİ HERİF !!!
O anki sinirle ona bir daha yumruk attım. Dudağı patlamış ve baya kanıyordu. O an ders zili çaldı. Ders matematikti.
SINIFTA .
' Günaydın gençler . Nasılsınız ? '
- Ben iyi değilim Hocam sınıftaki birileri şiddet uyguluyor.
Kim Jisoo, Baekhyun'a doğru yaklaşır ve ellerini onun dudağına koyar.
' Dudağın çok kötü görünüyor. Kim yaptı bunu sana ? '
- Koo...k..Neyse hocam ismi kalsın gereksiz bir insan..
' Jimin ecza dolabından ilk yardım çantasını getirir misin? Yaranın temizlenmesi lazım değilse iltihap kapabilir. '
' Tamam hocam getiriyorum. '
O an beynime kaynar sular dökülmüştü. Baekhyun'un yarasını kendi temizleyecekti. Keşke dövmeseydim o hıyarı. O sinirle ellerimi sıktım. Baek bana pis pis gülerek bakışlar atıyordu aslında onu öldürmeliydim döverek.
' Teşekkürler Jimin.'
Jisoo elindeki tentürdiyotlu pamukla Baek'in kanlı dudağını temizler.
- O an Baekhyun Jisoo'nun elini tutar.
' Ahh! Hocam çok acıdı orası. '
' Tamam bitti sayılır. Bandı yapıştıralım hazır. '
Jisoo elini çeker.
' Çok teşekkür ederim Hocam gerçekten benimle çok ilgilendiniz çok kibarsınız.'
Baekhyun eğilip Jisoo'nun elini öper. Jungkook bunu gördüğünde çok sinirlenir. Gelip yumruk atar tekrar.
Jungkook!! Ne yapıyorsun çocuğun yarasını yeni temizledik kanatacaksın !! Demek şiddet uygulayan kişi senmişsin neden bunu yapıyorsun!!
Jungkook Jisoo 'nun bileğinden sertçe tutup dışarı çıkarır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisoo ↓ Suga ↓ Jimin ↓ Jungkook ☼Öğretmenime Aşık Oldum!☼
Fanfiction''Yeni gelen matematik öğretmeni hayatıma tamamen farklı bir bakış açısı kazandırdı. Başta her şey platonikti ama gerçek aşka dönüşmesi için hiçbir engel yok değil mi ?'' ♫