6.○

494 35 54
                                    

Medyanın güzelliği der susarım. :D Arkadaşlar çifti tam olarak belirleyemedim çünkü herkes farklı bir şey istiyor kararsız kaldım oylama yapalım en yüksek oyu alan çiftimizle devam edelim. Sonrası Allah kerim :D Kitabımıza oy verip yorum atmayı unutmayınız ♥♥

Jisoo ♥ Jimin

Jisoo ♥ Suga

Jisoo ♥ Jungkook

Jisoo telefon bildirim sesiyle uyanır. Bu bir mesajtı. Mesaj Lee'den gelmişti. Jisoo Lee'ye karşı bir şey hissetmiyordu ama Jungkook'un takıntılı davranışlarından kurtulmak için Lee ile çıkmaya karar vermişti. Mesaj;

' Jisoo, kafama takıldı bir türlü uyuyamıyorum. Acaba biz çıkıyor muyuz?'

' Evet , Lee çıkıyoruz . Bende bunu düşünüyordum. Yarın okulda görüşürüz çok uykum var iyi geceler.. '

' İyi geceler Melek ♥. '

Jisoo yatarken yaptıklarını düşünüyordu henüz tanıyamadığı, yabancı bir adamla ilişkiye başlamış olması ona garip geliyordu.

Okulda

Jisoo okul bahçesine girmişti, arabasını park ettikten sonra. Bir anda şaşırmıştır çünkü karşısında Lee bekliyordu. Lee ona doğru yürüyordu. Lee, Jisoo'nun beline sarılıp dudaklarından onu hapsetmişti. Jisoo bunu beklemiyordu utanarak şaşkın bir şekilde;

' Lee birbirimizi tanımıyoruz henüz bunlar için erken henüz. Ayrıca çevrede öğrenciler var bu doğru değil.'

'Jisoo bundan böyle sen bana bende sana aidim :) Kimseden utanmamıza gerek yok. Aramızdaki yabancılığı kapatmak için birbirimize yaklaşmamız lazım. '

Lee bunu söyledikten sonra Jisoo'nun elini tutup okulun içerisine doğru yürümeye başladılar. Jungkook ve tayfası (V,Kai,Bambam,Jackson) , Jiminle Jin , Suga ile Jinyoung da onları izliyordu.

Jimin kendine hakim olamayıp ağlamaya başladı çünkü Jisoo'yu sevmekten bile korkarak seviyordu. Jin Jimin'i teselli etmek için sarıldı.

-Jimin böyle yapma o bir imkansız onu elde edemezsin hocan o senin çevrendeki kızlara bak. Erkek adam ağlamaz Jim yapma böyle üzülüyorum.

-Jin seven erkek ağlar,ağlar.. Bilmiyor ki benim burada ne kadar çok acı çektiğimi, onun başka birine gülmesine , dudaklarının başkalarının tarafından öpülmesine dayanamıyorum Jin ne yapıcam Jin?!

 Bilmiyor ki benim burada ne kadar çok acı çektiğimi, onun başka birine gülmesine , dudaklarının başkalarının tarafından öpülmesine dayanamıyorum Jin ne yapıcam Jin?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Ya içim parçalandı şu surata bakar mısınız,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Ya içim parçalandı şu surata bakar mısınız,.. chimchim :/ )

JK: Beyler toplanın artık buna dur dememiz lazım haddini aştı bu hoca bozuntusu piç Kai, Bam, Jack biz adamı halledicez ,V kanka sende Jisoo'yu çek bir köşeye kilitle, ben gelene kadar çıkartma, ama canını yakma.

V: Bende o iş kanka sorun yok gidelim hadi.

JK ve tayfası oraya gittiğinde Jisoo ve Lee kafenin terasındaydılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JK ve tayfası oraya gittiğinde Jisoo ve Lee kafenin terasındaydılar.

V: Hocam! Hocam, matematikte size sormam gereken sorular var da yardım eder misiniz lütfen?

JS: Tabiki Taehyung. Defterini getir çözelim.

V: Yok hocam sorular defterde değil siz bir gelseniz.

JS: Peki gidelim.

V Jisoo'yu okulun deposuna getirmişti.

JS: Taehyung depo ne alaka sorunu burada sormayacaksın heralde. Sınıfa geçelim.

V: Benim sorunum sensin be güzelim.

JS: Ne diyorsun? İyi misin?

V Jisoo'nun kolundan tutup duvara iter. Yüzünü elleriyle okşar.

JS: Kes ŞUNU! Bırak kolumu!! Acıtıyorsun Kim Taehyung! Ailenle konuşacağım hareketlerine çekidüzen ver.

V: Bu güzel yüzünü, bu güzel bedenini o piç Lee Min Ho ' ya mı sattın? Ne kadar verdi sana? ( V bunları söylerken Jisoo'yu taciz ediyordu yüzünü derken suratını, bedenini derken belinden bacaklarına doğru okşuyordu.)

Jisoo bağırmaya başlar. O sırada içeriye Suga girer. Girdiği an gördüklerine şok olup , sinirlenerek V yi yere atar suratını yumruklamaya başlar. (iyice benzetir)

Ne yaptığını sanıyorsun sen haa!! Piç erkek orospusu! Ananın amına kadar yolun var ağzına sıçtığımın kahpe pezevenki sen kimsin lan orospu! Nasıl dokunursun ona! Piç köpek!!

Jisoo o anda ağlamaya başlar.  Çünkü son günlerde yaşadığı şeyler çok kötüydü. Jisoo eli titreyerek konuşur:

Yoongi! O bayıldı dur lütfen öldüreceksinn.

- Ölmeyi hak ediyor o piç. Size dokunuyordu o erkek fahişesi. Siz iyi misiniz? Size bir şey yaptı mı bu piç.?

Be-b-ben iyiyim teşekkürler sayende , gelmeseydin çok kötü şeyler olabilirdi. Onu hastaneye götürmemiz lazım çok kan kaybediyor.

- Bırakın lütfen gebersin o piç kan kaybından.

Bir öğretmen olarak bunu öğrencime yapamam. Hastaneye götürmemiz lazım.

-Bir öğrenci öğretmenine böyle davranmaz, sapık orospunun teki o düşünmeyin onu.

Yoongi çok kan kaybediyor çabuk ambulans çağıralım. Eğer ona bir şey olursa seninde başın yanar. Sana bir şey olursa kendimi ömür boyu affetmem. 

...

Bölümü en malca yerlerde kesiyorum ama şuan bunu sabaha doğru 5 te yazıyorum o yüzden uykum var yatmam lazım iyi okumalar görüşürüz okuyucularım♥☺☺ :D

Jisoo ↓ Suga ↓ Jimin ↓ Jungkook  ☼Öğretmenime Aşık Oldum!☼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin