1)Ateş Miraloğlu :
Hayatında yaşamaya dair pek bir umudu kalmamış biri. Tek amacı yaşadığı yerin alfası olmak. Lider vasıfları içindeki tüm duygularından arındırmıştı onu, hissiz duygusuz kalmıştı. Her şeyden vazgeçmiş, umudunu yitirmişti, aile kavramından bile...
Yalnızlık ruhuna işlemiş, asilik beden olmuştu ona...Yeraltı dünyasının en tehlikeli ve en gözü kara mafyalarından biriydi o. Ben belayım diye bağırıyordu gözleri, asabiliği ise cabası.
Tüm bu vasıfları taşıyan bu adam karanlığında boğulacaktı ya da ona yol gösteren bir mucize çıkacaktı...2) Dolunay Ildır :
O saf ve masum bakışları ve büyüleyici güzelliği ile ahenk yaratan bir peri kızıydı... Kimsesiz ve yanlız büyümüş, buna rağmen umut dolu hiçbir zaman yaşamdan vazgeçmemiş, kaderin bir gün ona da güleceğine inanmıştır.
Henüz bir yaşında bile değilken, ailesi tarafından terkedilmişti, belkide ailesi o küçükken ölmüştü. Ailesine dair hiçbirşey bilmiyordu. Bildiği
tek şey bebekken ormanlık bi yerde bir kadın tarafından bulunduğu. Hikayesini her zaman araştırmış ama sır gibi büyüyen hikayesi kara büyü gibi düğümlenmiş çözülmüyordu.
Dolunay hayatında sadece bir kez cesaretini toplamış ve cesur bir kız olmuştu. Ama bunun bedelini de en ağır şekilde ödeyecekti...3)Bulut Miraloğlu :
Kibarlığı ve asilliği ruhunda barındıran bu adam çevresindeki bütün kadınların hayalindeki eş adayı idi. Miraloğlu holdingi tek başına kurup büyük şirketler arasında oldukça gözde bir konuma getirmişti. Yıllarca çalışıp çabalamıştı. Onun tek amacı ise geçmişte evebeynlerinin yaptığı hatalar yüzünden dağılan ve paramparça olmuş ailesini belki yeniden kurmaktı. Ateş'in abisi olan Bulut karakteristik olarak onun zıttı biriydi. Ateş ne kadar acımasız ise Bulut bi o kadar bağışlayıcıydı. Hatta Ateş'in yaptığı tüm hatalara rağmen onu hala bi abi gibi koruyup kollamaya çalışacak kadar merhametliydi. Bi o kadar da kız kardeşi Ada'yı koruyup kolluyordu. Ona hiç bir zaman yüzünü bile görmediği babası olmuş, bütün kötülüklerden korumuştu. O herkesi koruyabiliyordu ama kendisi hariç. Kendini geçmişinden koruyamıyordu. Geçmişindeki kanlı elleri her an boğazını sıkıyor, bir kez olsun rahat nefes almasına izin vermiyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYANIŞ
Teen FictionKaranlık ve tehlikeli bir o kadar da asi olan Ateş hayatını yalnızca istediklerini almaya ve yaşadığı cehennemin kralı olmaya adamıştı. Abisi Bulut ise onun zıttı bir karakterdi her zaman. Daima asilliği ve saygınlığı ile ön planda olan Bulut'un ha...