12. Bölüm

3K 116 17
                                    

"ACAAAAR" sesin geldiği yöne baktım. Faik'in burda ne işi vardı?? Doya doya sevdiğimle konuşamıyıcakmıydım ben. Yanıma gelince beni itti. Noluyodu buna şimdi yaa??

"YETEEER!!! TEK ÜZGÜN SEN DEĞİLSİN ANLADIN MI BENİ. TEK ÜZGÜN SEN DEĞİLSİN. BUGÜN HER ŞEYİ AÇIKLIYICAM. BİZ BU OKULDAN BERİ TANIŞIYORUZ YAA. O ÖYLE DEĞİL. BEN SENİ YILLARDIR TANIYORUM. Çınar'da seni yıllardır tanıyor. O seni daha 15 yaşındayken görmüş. Senin eşcinsel olduğunu bilmediği halde takip etti seni. Daha 5-6 ay öncesine kadar cesareti yoktu. Bende ona aşıktım. Beni en yakın arkadaşın yaptım. Çınar'ı senden uzak tutacaktım. Senin ölmen gerekiyordu o kazada. Çınar değil, sen. Çınar'ı sevdiğin için iyi davrandım sana ama yeteer. Sırf Çınar'a sevgimden nefret ettiğim birine yardım ettim ben. Beni anlayamazsın Acar AGÜN, beni anlayamazsın. Git burdan, GİİİT!!!" diye bağırdı. Eğer Faik, eğer bunlar doğruysa seni öldürürüm. Lan yeter bee. Zaten hayatım çok zor, eşcinselim lan ben. Eşcinsellerin hayatı Türkiye'de çok zor yaa. Yaa ben bu zorluğu çekerken hem aşk acısı hemde şerefsiz arkadaş acısı mı çekicektim. Bu muydu lan bana reva gördüğünüz hayat. Lan yeter bee bıktım üzülmekten, bıktım hergün ölmekten.

"Lan ne diyon sen?? Daha yeni tanıştınız lan Çınarla. Delirtmeyin beni lan yeteer. Hayatımın için sıçtınız lan. Biride demiyorki bu çocuğun başına neler neler geldi."dedim sinirli bir şekilde. Hayatımı mahvetmişlerdi. Şimdi de oyunları çıkmıştı. Oyun içinde oyun yaşıyordum yaa. Sevgili rolü gerçek oldu, GERÇEKLEŞEN OYUN oldu. Çınar ile yaptığım oyun aşka dönüştü. Yaa biz oyun oynarken Çınar'da bana oyun oynuyomuş. Tamam gerçekten aşık olabilir ama bana beni takip ettiğini söyleyebilirdi. Ben kızmazdım ki ona. Kızmazdım biricik sevdiğime, masalsı sevdama (masalsı sevda: benim uydurduğum bir söz. Masallardaki gibi bir sevda. Belki ben uydurmamışımdır ama yani hiçbir yerden bakmadım daha yeni aklıma geldi.).

Faiği orda bırakıp bir taksi durdurdum ve bindim. Yine kafamı bulandırdılar yaa. Ben kime ne yaptım da hepsi benim başıma geliyo. Lan Çınar öldü, Çınaaar. Benim bilmeden aşık olduğum adam öldü. Artık yeni hayatıma alışmam lazımdı ama yapamıyordum. Onu düşünmeden 1 gün bile geçiremiyordum. Mutlu günlerimde yanımda olan Hayri, noldu da bir şey demiyon artık. Sende mi bıraktın Çınarla birlikte.

Eve gelince taksiyi durdurup parayı verdim ve taksiden indim. Arabada aldırmam lazımdı. Artık bıkmıştım taksiyle gidip gelmekten. Eve girdiğimde annemin koltukta oturduğunu gördüm. Şimdi kimseyle uğraşamazdım. Sessizce odama çıktım. Yatağa uzandığımda Çınar'ın kokusu geldi burnuma. Nasıl da mis gibi kokuyordu. Nasıl da özlemişim kokusunu. Baha'yı kıskandırmak için bana sarıldığı o güzel dakikalarda içimin en derinlerine gömdüğüm kokusunu çok özlemişim. Belki de o gömdüğüm kokusu yavaş yavaş içimden ayrılıyordu. Kendi gittiği gibi kokusu da gidiyordu belki. Birazda oyun meselesini düşünmem lazım. Nasıl beni 3-4 yıldır takip ettiği halde gelmemişti yanıma. Benim hetero çıkma halimi de yok sayıp nasıl severdi beni. Türkiye'deki bizim bu zor şartlarımızı bilen biri nasıl da yıllarca takip ederdi. Aklıma kastınız varsa lütfen söyleyin artık çünkü bende akıl namına bir şey kalmadı. Okuluma devam etmem lazımdı. Okulu bitirip avukat olacaktım.

Bu bölümü pek sevmedim yaaa. 1 hafta da benimde başıma gelenler geldi. Bende ruh sağlığımı kaybettim. Yeni bölüm için sabırsızlanan arkadaşlarıma burdan özür diliyorum. Grup kurduk işte 11 kişi olduk. Çok tatlı 11 tane arkadaş sahibi oldum. Neyse gruba gelmek isterseniz numaranızı özelden yazabilirsiniz.

Gerçekleşen Oyun (Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin