"Çınar gelsene... Bak seni Faik ve serhat ile tanıştırıyım."."Merhaba Çınar enişte ben Faik. Yanımdaki de sevgilim."."Memnun oldum.". Oha be Çınar'a enişte dedi yaa. Faike 'ne diyon amk. Yalnız kalalım ağzına sıçıcam' bakışı atıp Çınar'a döndüm."Ee Çınar senin şu sevgilin vardı ya. Onunla tanışmak isterim."."Eee şey Acar onunla biz ayrıldık yaa."." Yaa çok üzüldüm."."Sağol Acarcımm.". Aslında hiçte üzülmedim. Çok iyi olmuş da ayrılmışlar. Çınar'ın sevgilisi olmak kolay mı?? Aslında biz sahte sevgiliyken bana göre kolaydı. Evimden alıp üniversiteye kadar getiren sevgili. Taksi derdinden de kurtulmuştum.
Acar canımm ben senin gibi salağını kimsede görmedim. İçini bilmesem saf ayağına yatuyor dicem. Ama resmen saf ve salaksın. Hatta malsın diyebiliriz. Lan Çınar'dan başka eline erkek eli değmedi. Çınarla'da oyun için el ele tutuştun.
Sanane be Hayri. Ben böyke dolaşmayı seviyorum belki. Hem ben saf değilim bikere.
Safın önde gidenisin. Çınar senin elini tuttuğunda yüzün yanıyodu ya hani. O yüz kızarması. İçin yanıyodu ama dıştan da yanıyodun. Salak seni.
Sus ve git Hayri. Çok yalancısın sen.
Ben kendi kendime konuşurken bunların bana seslendiğini duymadığım gibi dürtünce de anlamamışım."Acar...hoop Acar...kendine gel."."efendim."."oğlum daldın gittin. Biz diyoruz ki akşama bir şeyler yapalım. Hem bak eniştem de gelcekmiş.".Senin ağzına sıçıcam Faik. Seni kimse elimden alamıyıcak. Bir Çınar gitsin seni 300 km koşturucam. Kafanı klozete sokucam Faik. Bide enişte diyor yaa."Tamam yaa bende gelirim.(Çınar gelicek diye değil. Asla öyle bir şey yok.)"."Faik benim fotokopi işim vardı ya. Benimle o fotokopi işini halletmeye gelsene yaa.". Faike durumu zor da olsa anlaştırdım. Ya Çınar bile anladı. O sonra anladı. Hayri bu benden daha saf. Faik benimle gelirken ağzına sıçacağımı anlamıştı ama hala neden kaçmadığını anlamadım."Acar ben yapamıyorum."."Neyi yapamıyorsun??"."Serhat'ı seviyorum ama aileme ne derim. Ben aileme bir çocuk veremeyeceğim. Ailem şüphelenmez mi?? Benim bir kızla evlenmemi ve torunlarının olmasını çok istiyorlar. Ben onlara ne diyeceğim. Şimdi üniversite var diye kıvırıyorum ama üniversite bitince nolucak?? Ben korkuyorum Acar!!!"." Ben korkmuyormuyum sanıyorsun. Bende veremiyicem. Tamam bende üzülüyorum ama bizim yapabileceğimiz bir şey yok Faik.Ben bir şey buldum aslında. Ama zor bir süreç olucak."." Adamı çatlatma Acar. Söyle şunu. Ne buldun??"." Buldum buldum da onun da eşcinsel olması lazım. Bak şimdi bir tane eşcinsel kız buluyosun. Zaten seni sevemez. Eşcinsel olduğu için. Sonra onu ikna edip evleniyorsunuz. Sonra 1 veya 2 yıl ayrı ayrı evlerde kalıyorsunuz. Aileniz size gelirse çağırıyorsun. Sonra 2 yılın sonunda anlaşmalı boşanma yapıyorsunuz ve anne ben bidaha evlenmiyicem. Kendimi işlere vericem falan filan diyorsun. Ama gerçekten işimiz zor."."İyi düşünmüşsün ama işimiz zor. Yani eşcinsel kız bulmak çok zor. Eşcinsel kız bulsak onu nasıl evlenmeye ikna edicez ki."."Doğru söylüyorsun.". Bulduğum çözü güzel çözüm ama işim gerçekten zor. Tam o sırada aklıma Faikin Çınar'a enişte demesi geldi. Bu sefer ağzına sıçtım Faik."Faikciiim sen kaçıcak mısın?? Yoksa dayağı burda mı yemek istersin canımm."."yaa Acar gerçekten kaçamıyıcam şimdi. Oğlum çok kötüyüm lan. Birdaha enişte demem.". Bunun düşündüğü şey evlenme, çocuk meselesi değildi. Bunu beni atlatabilmek için söyledi. Gerçek konuyu da söylemiyor. Ama bende Acarsam bu konuyu öğrenirim. Şuan da bunları düşünmeyelim. Acaba akşam neler olacak??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekleşen Oyun (Gay)
Romansa"Seni seviyorum." diyince birden yumruk attı. "Senden nefret ediyorum!!!"