Medyada Baha var..O günden sonra 1 hafta geçmişti. Yataktan çıkamadım. Onun söyledikleri öyle bir sinmiş ki içime, ağlamaktan başka bir çare bulamamıştım. O günden sonra Güney 76 kez beni aradı. Hiçbirini açmadım. Mesaj attı, hiçbirini cevap vermedim. Utanmadan evime, odama girmiş, beni uyuyor sanıp geri dönmüştü. İçim sızlarken bedenim çökmüş, ağlayacak bir omuz arıyordum. O gün geldi aklıma, Baha'nın 'Senden nefret ediyorum' dediğinden sonra bir tokatta ben yapıştırıp evime gitmiştim. Baha' da beni hep aramıştı. Onu da açmadım. Hata mı ediyorum diye çok düşündüm ama açmadım. 1 hafta annemin zorlamasıyla çok az yemek yiyordum. Neyseki 1 haftalık depresyonum bitti. Üniversiteyi de çok astığımı düşündüm. Bir duş alıp, kıyafetlerimi, parfümlerimi, bilekliklerimi takıp evden çıktım. Evin önündeki banka baktığımda bir Baha gördüm.
Bu neden benim evimin önündeki banka oturmuş?? Diye düşünmeden de edemiyordum. Tam adım attım, gidiyordum ki kolumdan tutulup arkaya döndürüldüm.
"Özür dilerim" diye mırıldandı. Yeni uyanıp geldiği belli. Uyku ona o kadar yakışmış ki. Bir dakika yaa uyku insana nasıl yakışıyor??Kapında yatacağını falan düşündüysen avcunu yalarsın Acarcımm.
Tabi ki öyle bir şey düşünmedim.
Ona çok kızgın olduğum için kolumu vargücümle almaya çalıştım. Ben niye bu kolu alamıyorum ki?? Ben niye bunun kadar güçlü değilim.
"Bırak kolumu!!!" diye homurdandım. O kadar masum, üzgün bakıyordu ki anlatamam. Ama onun bana yaptığı gerçeğini değiştirmez.
"Acar bak gerçekten çok özür dilerim. Lütfen bu olaylar yaşanmamış gibi arkadaşlığımıza devam edelim."dedi.
"Yaa neden yaa neden. Neden hiçbir şey olmuyomuş gibi arkadaş kalıcakmışım ki. Hani nefret ediyodun benden. Sen git de homofobik arkadaşlarınla konuş. Hayatımda artık sen yoksun Baha DANER."diye homurdanınca kolumu daha sıkı tuttu. Canım çok acıdığı için yüzümü ekşittim. Anlamasın diye de kafamı öne eğdim. Ama anlamış olacak ki elini azıcık gevşetti.
"Acar bak hayatından beni çıkaramazsın. Buna izin vermem, veremem." diye homurdanınca yine vargücümle kolumu almaya çalıştım. Bu sefer başarmıştım. Arkama dönüp koştum. Nereye gittiğimi bilmeden koştum. Hayatımdaki en üzücü olayın babamın vefat etmesi sanıyordum. Ama kalp kırılınca, hele sevdiğin biri tarafından kırılınca da hemen hemen aynı şeyi hissediyormuşsun. Birazcık daha koştuktan sonra yanımda duran bir erkeğin bindiği taksiye bindim.
"Pardon çok acelem var da bu taksiyle ben gidebilir miyim??" diye sorduğumda şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Çocuk bana bakarken Baha' nın bana seslendiğini duydum. Hemen taksiciye " Abi bas gaza" diye bağırdım. Baha tam kapıyı açacakken taksici gaza bastı. Taksici "Nereye gidiyoruz??" diye sordu. Bende birazcık ilerlemesini ve benim birazdan ineceğimi söyledim. Yanımdakinin şaşkın bakışı gitmişti ama hala bana bakıyordu.
"O kim, sevgilin mi" diye fısıldadı. Bu benim eşcinsel olduğumu nereden biliyordu ki??
"Sanane" diye homurdanınca şaşkın şaşkın bana baktı. Taksici düz ilerlerken uzaklaştığımı anlayıp ineceğimi söyledim. İndiğimde hemen taksinin arkasında bir tane daha taksi vardı. Taksiden Baha indi. Ne olduğunu şaşırıp kaçmaya başladım. Kolumdan tutup beni kendine çekti.
"N-ne yapıyorsun?? Bırak kolumu canım acıyor." diye homurdandım.
"Acar beni bir din..." daha fazla konuşmasına izin vermedim." Neyi dinliyicem. Benden nefret ettiğinimi?? Ya da benden nefret ettiğin halde hala arkadaş kalmak istemeni mi??"diye homurdandım. Sonra kolumu geri alıp çekip gitmeye çalıştım. Ama yine kolumu tuttu. Arkadan bir ses duydum." Bırak lan çocuğu" diyen çocuk. O taksideki çocuktu. Hemen yanımıza gelip Baha'ya bir yumruk attı."Sen iyi misin??"dedi."İyiyim teşekkür ederim." diyip ordan uzaklaştım. Gerçekten bugünden sonra ne olacak. Güney, Baha ve ben aynı üniversitede okuyoruz, aynı sıftayız. Otobüsle üniversitede indim. Dersliğe doğru giderken Eda'yı gördüm. Eda'da iyi arkadaşımdır. Güney'den her şeyi öğrenmiş bana kıza kıza dersliğe geldik. Güney beni görünce küçük bir şok geçirdi. Kızgın bir şekilde ilk bulduğum yere oturdum. "Acar sınıfa yeni biri gelmiş."dedi. Eda benim eşcinsel olduğumu biliyordu. Hatta destek gösterenlerdendi."İyi de banane bundan." diye homurdandım. Eda üzüldü ama üzüldüğünü hiç belli etmeden kendini toparladı. Arkamı döndüğümde şok oldum.Allahım çok seviyorum şunu yaa tam kim olduğunu öğrenicektik ki bitti. Biliyorum daha 14-15 kişi okunmam var. Ama inşallah daha çok olucak. Yorum yaparsanız sevinirim. Tabi ki oyda isterimm...
Arkadaşlar birde yazım yanlışlarım falan olmuş olabilir. O yüzden de sizden özür diliyorum...😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekleşen Oyun (Gay)
Romance"Seni seviyorum." diyince birden yumruk attı. "Senden nefret ediyorum!!!"