Mert'in sözde unutamaması

11 2 0
                                    

Mert'le okula ilk başladığım zamanlarda tanışmıştık.O günden sonra Mert hergün arayıp soruyor,herkese biz birlikteyiz demeye başlamıştı.Mert oralıydı ve babasıyla birlikte otel işletiyorlardı hemde bizim okulda okuyordu.Biz Mert'le bir gün kavga ettik ve o günden sonra bir daha konuşmamıştık.Daha sonrasında arkadaşlarımın zoruyla gittiğim bir club da Mertle denk gelmiştik.Mert hala seni unutamadım diyordu bana ama bizim sınıftan birisiyle sevgili bile olmuştu.Karşılaştığımda yeni ayrılmışlardı.O gün yanıma gelip dans etmek isteyenler oldu bende suratlarına dahi bakmadım.Mert gelip gidip hala aklımdasın,seni seviyorum diyordu bende o zaman bunları engellerdin dedim ama Mert görmedim dedi ve gitti kulağına bir şey söyledi adamın benden özür diledi adam gelip.Daha sonrasında Mert'le o sene hiç konuşmadık.2.senemizde instagramdan istek attı kabul ettim.Görüşelim falan dedi benimde yanında bir arkadaşım var tamam dedim Mert geldi bunlar tanıştılar falan kısa bir sohbet sonrası kızın eve gitmesi gerekiyordu bıraktık.Daha sonra Mert'le otellerine geçtik birer kahve içip muhabbet ettik.Mert sürekli 'okulunu bitirince evlenelim.' Diyordu ama Mert'e karşı da bir şey hissetmiyordum bunu ona da söylemiştim ama beni anlamıyordu.Orada da biraz tartıştıktan sonra eve geçip yatıp uyudum.
Bu olaydan 5ay sonra da Mert'i yanımda sevgilim varken bir eğlence mekanında gördüm.Biz birini bırakmaya gitmiştik oraya geçerken de 5dakika durmuştuk o sırada Mert kafasını bana odaklamış bir biçimde duruyordu.Biz sonrasında çıktık gittik,Mert'ten bir daha da haber almadım.

Şanssızlık Serüvenim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin