Prechádzali sme sa záhradou. Okrem šumenia malého potôčika bolo všade ticho. Už som sa začínala cítiť trápne. Načo ma zavolal na prechádzku, keď nemal v pláne rozprávať?
,,Viete, asi už pôjdem dnu. Čakajú ma aj iní chlapci."
Ale teraz sa vám venujem ja,"
Pritlačil ma o strom, a rukami mi zatarasil cestu na únik.
,,Č-čo to... Čotorobíte?'' koktala som vystrašene.
,,Chcem si získať vaše srdce...''
,,Ale... Ja...''
'No tak, pozbieraj sa, a ukáž mu, že sa nebojíš!' prikázala som si.
Nadvihla som bradu, a chcela mu vlepiť poriadné zaucho. Keď som však uvidela, ako sa približuje svojími perami ku mojím, odvaha na zase raz opustila.
Ako si Jace zatváral oči, mi napadol nový plán.
Počkala som, kým si úplne zavrie tie prenikavo zelené oči. Akonáhle tak urobil, prikrčila som sa, a rýchlo sa vybrala do zámku.
Keď som sa obzrela, Jace práve pobozkal strom. Prekvapene sa od neho odstrčil.
Zasmiala som sa.
Obzrel sa mojím smerom. Na tvári sa mu objavil strašidelný úsmev.,,Princeznička sa nám bojí. Ešte si nezvykla bozkávať chlapcov.''
Zmeravela som na mieste. Ako vie o tomto?
,,Teraz sa ale potrebovala odreágovať, pretože vyhodila svoju milovanú slúžku,''
Diabolsky sa zasmial. Začal sa približovať.
,,No ja ťa upozorňujem, milá moja, že ak si nevyberieš mňa, celý svet sa to dozvie...''
Bol už úplne pri mne. Ruku mi položil na líce, palcom ma pohladil.
,,Celý svet sa dozvie, že dokonalá princezná Anelai Everenglow DeMissová ja chorá...''
Ešte viac sa ku mne pritlačil. Líce si oprel o to moje, a šepkal mi do ucha.
,,Zavrú ju do liečebne, kde zošalie, a strávi celý svoj život...''
Jemne ma pobozkal na pery. Šeptavým hlasom pokračoval.
,,A ty si nechceš pokaziť reputáciu... Preto si vyberieš mňa, a spravíš ma kráľom... Rozumieme si?''
Pomaly som prikývla. Do oči sa mi natisli slzy.
Jace si uľahčene povzdychol. Oprel si o mňa čelo, až sa nám dotýkali nosi.,,Si krásna... Nenúť ma to povedať zase.''
Náružlivo ma pobozkal. Bozk som mu ale nevrátila. To sa mu nepáčilo.
,,Spolupracuj!'' skríkol šeptom.
Uplakaná som mu bozk opätovala. Jace ma rukami obchytkával po celom tele, zatiaľ čo ja sm plakala viac a viac.
YOU ARE READING
Šialená princezná ✅
Short Story,,Raz si nájdeš toho pravého,'' vravievala mi matka. A ja som jej verila. Slepo som jej dôverovala. Verila som, že raz príde môj princ na bielom koni. Vtedy som ale ešte nepoznala netvora s menom Jace. #1 in šialenstvo - 7.12.2019 #2 in šialenstvo...