KAPITOLA 5

306 18 0
                                    

Do oslavy ostávali dva dni, a už boli prípravy takmer dokončené. Kameramani, fotografovia či reportéri sa prechádzali po paláci a horlivo diskutovali. Jeden z nich ku mne pribehol.

,,Ako sa cítite? Môžete nám povedať niečo ohľadom konajúceho sa večierku?''

,,Uisťujem vás, že sa všetko dozviete v čase začatia oslavy, no rada by som si doposiaľ podrobnosti nechala pre seba. Ďakujem.'' odrapotala som dopredu pripravený prejav, usmiala sa, a odišla preč.

,,Low!''

,,Áno?''

,,Už mám hotové šaty?''

,,Pracuje sa na tom...''

,,Čože? Čo nevidieť sa bude konať oslava mojich narodenín, a ešte nemám dokončené šaty?''

,,Prosím vás, ospravedlňte ma. Mám teraz veľa práca s-''

,,Do zajtra nech sú hotové.''

Otočila som sa na podpätku, a  ráznym krokom odišla do izby. Rýchlo som vošla dnu, zabuchla dvere a oprela sa o ne. Zťažka som povzdychla.
Prečo som len vyhostila Trajnnu? Mohla som si ju nechať aspoň na rozptýlenie. Low mi v tomto smere odmieta poslušnosť, čo jej nemôže zazlievať, ale zazlievam. O samote to nie je to pravé.
Rýchlo, než už mám narodeniny! Aj keď sa mi to hnusí, jediná možnosť sú chlapci.
Pocítila dom mierne vzrušenie.
Nechápavo som zaklipkala očami a pokrútila hlavou.
Toto v mojom prípade nedávalo žiaden logický význam.

Šialená princezná ✅Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora