"Ej ti?"
"Une!"
"Po ti ti? Cfare mendon se je duke bere?" -Asgje duke pare fytyren ne pasqyre". Por ajo eshte e shemtuar..Jo nuk eshte! Po po prandaj ai ste do te la per nje tjeter as nuk ti hedh syte e mjere nuk e shikon..."umm Pushoooo!"
Buzeqesh Nina Buzeqesh. Nje dere mbyllet nje tjeter hapet fundja nuk jam as e para as e fundit.
"Ufff nisi edhe kjo dite ora 6:30...Mooos!! Iku edhe ky urban kur do arrij e marte dreqi ne oren 8:30 duhet te jem atje.Sa urbane duhet te prese qe te shkoj ne ate dreq.upss ne ate shkoll doja te thoja."
"Le te presim tjetrin, po ngrij damn po ky cka qe shikon ! " Buzeqesh Ninaaa Buzeqesh.
Me ne fund ne shkoll ora e pare matematik, te pakten jam e mire ne nj lende " e vetkenaqur". Pasi mbaroj ora edhe un qe kisha nje ore qe i shpjegoja Znj Silvana se si duhet ta gjenim limitin me teoremen e Lopitalit edhe se si e gjithe klasa me shikonin sikur isha vete Gauss me shum habi por me ne fund mbaroj edhe kjo ore.
Sot do te bejm dicka ndryshe i thashe Klevit , ajo ishte shoqa ime me e e mire se me kishte ndihmuar ne ate gjendje melankolike qe isha futur ato dite pasi e gjeta te dashurin te me tradhtonte me Sofin edhe Klevi me kuptonte shum mire pasi kishte kaluar nje situat te tille me te dashurin e saj. Ajo me thoshte qe koha do te tregoj edhe do te zgjedhe se cilet do duan te jen pjese e jetes sime ose jo edhe ajo gjithmon me bente te arsyetoja edhe pse un nuk gjeja pergjigje pse Kris me tradhtoj.. Nuk isha mjaftueshem per te? Nuk isha aq e bukur sa ajo? Apo nuk isha aq K..
"Ninaaaaaaaaaaa!!!"- Me thirri Znj Silvana ajo dont te fliste me mua edhe tme pyeste se si e kisha mesuar teoremen e Lopitalit pasi ja shpjegova u largove prej saj i thirra Klevit qe te pershendetesha me te e te shkoja ne shtepi , isha shum e trishtuar nuk mund te besoja asgje qe pash edhe degjova per Krisin nuk eshte ai qe njoh un. Sa shum ndryshoj jeta ime e mbi te gjitha si do te largoj kete dhimbje nga shpirti im, sot e vendosa do fle gjith diten pasi neser eshte e shtune edhe kam kohe te mesoj.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ej babes! Un jam e re ketu edhe ky esht kapitulli i pare do doja shume tme mbeshtesnit edhe tme kritikonit per cdo gje qe nuk ju pelqen ketu. Personazhi kryesor Nina eshte ajo ne foto ne kapitullin tjeter do gjeni Aleksin . Puc!
Paralajmerim: (Do kete pjese erotike +18)
YOU ARE READING
She is here
Romance"Nuk dua te me shpetosh dua te qendrosh afer meje, kur un shpetoj veten" A jeni ndjer te tradhtuar , te tradhtuar nga personi qe doni me shum ose te pakten keshtu mendonit ju..? Nuk gjeni arsye edhe nuk e pranoni dhimbjen qe ka peshe ne krahror...