Ajo eshte ajo

111 13 4
                                    

"Nina!"

"Klev eja ketu afer meje."

"Nina me duhet te shkoj ne shtepi heret sonte mora leje, por mos harro telefonoji Aleksandrit, ai me tha qe ti nuk do ti flasesh por ai donte te kerkonte ndjese nuk e di cfar ka ndodhur por jepi nje mundesi.
Me duhet te shkoj tani Ninaa, neser do me shpjegosh se cfare beme ne sociologji."

"Neser do me japesh llogari Klev, kjo nuk mbetet me kaq!"

"Pergjigju Aleksandrit!"

"Ok do e bej. Ik tani!"

Nina

Ai eshte ketu!
Shkova drejt tij
Boll me kaq! Cfare je duke bere ketu? "
Aleks: "Dua te flase me ty."
"Nuk mundem tani Aleksander nuk kam kohe."
Ai dukej i hutuar
"Ok ne rregull Nina vetem, me thuaj ne qofte se te duhet dicka me telefono ."

Aleksander
Nje djale i pasur. Studjon per arkitekture ne shkollen e babait te tij. Ai pelqen muziken, duket se muzika eshte jeta e tij, aty ai gjen paqe. Ai bashk me grupin e tij muzikor performojn ne nje pap nate. Aty ai gjen vetveten.
Po ate nate bashke me grupin e tij, ai filloj nje kenge te re,, duke menduar per Ninen..

"E di qe kjo eshte jasht planit por jam duke krijuar nje kenge te re.
Eshte vetem nje pjese e saj do ta perfundoj kur ta arrij ate. Gati 1.2.3"

"●Little girl, little girl
Don't be afraid, you are not alone,
Today you are here,
She is here.."●

Ai arriti nota aq te larta, fansat brohoriten, por mendja i qendronte tek Nina...

"Mirmengjes familjeee!"

Mirmengjes Aleks! (mami)

Cfare ka ndodhur? (babi)

Kam gjetur vajzen e jetes time.

Wow kur do e sjellesh ne shtepi, duam ta njohim zemer...( mami)

Po ajo? (babi)

Edhe ajo do me doje!

Si mund te jesh kaq i sigurt? (babi)

"Me beso baba."

"Sot do mbaroj projektimin e shtepise edhe do te dorzoj projektin.."

Ne rregull te prese ne zyre. (babi)



Nina

Kaloj nje dite edhe ai nuk eshte dukur as me ka telefonuar mendja me rri tek ai ?
Kush mund te jete ai valle?
Pse me puthi?
Me duhet te studjoj shume qe te arrij nota sa me te larta , specializimin do e bej ne Angli nuk dua ta zhgenjej babain ashtu sic beri vellai im.

"Alo Nina!"
"Klev ku je zhdukur?"
Zemer neser do bej nje party ne shtepin time kam dicka per ti then miqve te mi.. edhe ti nuk do mungosh ne oren 9 fillon party prinderit nuk i kam ne shtepi kan ikur ne Australi kthehen pas dy ditesh.."

"Me thuaj qe do jesh aty ne kohe?"

"Kam shum per te studjuar keto kohe Klev madje nuk jam edhe ne humor per festa."

"Te lutemmm? Ti duhet te jesh aty!"

"Ne rregull, do jem aty vetem qetsohu Klev!"

Te dua bebusja ime" ( ashtu sic me therriste ajo gjithmon )

"Edhe un te duaa!"

"Shihemi neser atehere!"

"Po neser."


She is hereWhere stories live. Discover now