Ndodhen mendimet e djallit edhe ne mendjet e engjejve!

132 15 6
                                    


"Mirmengjes Zemer!"

"Mirmengjes Mami!"

"Eshte ora 2 cfar ke ?? A je semure?"

"Oh mos sot e kam lent e takohem me klevin"(u ngrita menjeher) ajo do nxehet shume me mua por skam cbej neser do ja shpjegoj te gjitha edhe ajo do me kuptoj, ajo eshte nje shoqe e mire."

"Ne rregull Nina un do laj pjatat ...rregulloje dhomen ne qofte se del ."

"Ne rregull mami."

Hap celularin shoh fotot e mia me Krisin.

"Pse Kris? Pse?"

Ti edhe Sofi jeni ber per njeri tjetrin ajo eshte kaq e bukur mund te them qe ajo eshte nje Kardashian sister ufff me shume do ti ngjante Kendall te gjithe e duan ate ne shkolle.

Life goes on ashtu sic thoshte gjithmon Igli ai eshte kaq I mire e adhuroj pozitivitetin e tij do me pelqente ta njihja me pare por jo te gjitha ndodhin ashtu sic duam ai eshte tani me te dashuren e tij edhe ajo eshte po aq e mire sa ai.

Klevi me that e dilja edhe te krijoj shoqeri te re kjo do me bente te harroja Krisin edhe ah Sofin...

U zgjova ishte ora 11 do takoja klevin e lam te shkonim ne nje lokal tjeter se tek ai qe shkonim gjithmon e kishte emrin Sofi kafe" ..

Kisha 10 minuta qe prisja Klevin sa te vinte do e vrisja.

"Pershendetje!"

"Pershendetje!"

"Ju jeni Nina?"

"Po un Juve?"

Une quhem Aleksander edhe Klev me tha te shoqeroja sonte sepse ajo s'mundesh.

U skuqa.Si mund tma bente ajo kete me la ne krahet e nje djali qe as nuk e njihja "what's wrong with her" Neser ne shkolle do e vrase madje do I them qe tani ta bej gati varrin e saj.

"Sot jam skllavi jot!"

U zgjova . Ai ishte mmm I bukur syte ne ngjyre zinj edhe ato muskuj dukej si n je engjell, por ajo fytyr e kisha par diku. E pyeta: "Me fal?" –Po sot jam skllavi jot, kam shume kohe qe te njohe Nina madje I thosha Klevit qe te njiheshim por ajo gjithmon me nxirte disa justifikime..por sot du ate jem skllavi,shoku,I dashuri jot..

Nuk u permenda ...cdo fjal qe ai nxirte ishin pa lidhje nuk kishte asnje skllav,shok, te dashur pervec Krisit ai ishte gjithcka. Nuk doja te mendoja do beja gjithcka qe mos ta ndjeja ne frymemarrjen time , ne buzet e mia, ne lekuren time, gjithcka edhe sikur te perdorja Aleksanderin. Edhe kjo mu duk nje ide e mire!

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ej babes me falni per gabimet qe mund tkem... Mund tme thoni per cdo pakenaqsi jam ketu per ju! 

Ky djali ketu eshte Aleks. ;) 

 ;) 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
She is hereDonde viven las historias. Descúbrelo ahora