Ne ndertuam shtepite tona ne vend te gabuar!"

84 15 3
                                    



"Mirmengjesi"

"Mirmengjesi zemer "

"Mama jam me nxitim sot" mora nje molle edhe dola me vrap ne dere degjova mamin tme thoshte Nina ha mengjes. Shkova ne shkolle me nje ore tortur trafiku takova Klevin ajo ishte ndare nga Xhoni ( i dashuri) oh mos mendova tani po qe do filloj nje ferre i vertet do behem psikologja degjuesja , mesuesja e saj. Nuk mund ta shihja te merzitur.

"Bejb me trego cfare ndodhi?"- "Ai nuk i pergjigjet mesazheve te mia nuk mund ta besoj ai ka humbur interes mbi mua Nina nuk me thot as mirmengjes nuk me shkruan kurre duhet ti shkruaj un gjithmon. "

"A e pyete per cfare arsye nuk te shkruan si me pare?"- po ai me tha jam shume i zen ne biznesin e tij kete muaj jam full me tha edhe ma mbylli telefonin. Sa e padrejte Nina nuk di si te bisedoj me te edhe ne festen time nuk erdhi me duket se lidhjes time po i vjen fundi por me degjo nqs ai e shkembon ujin un do i ve zjarrin.(qe eshte dicka e pamundur)

"Ti nuk je ne vete Klev keni kaq vite bashke si mund te flasesh keshtu ai thjesht po punon. Ok jepi kohe."

"Ok shushke tani me fol per vete cfare dreqin ndodhi dje qe e kishe fikur telefonin gjat gjith kohes eeee ?" –"Mua nuk mund tme fshehesh asgje, eja ketu ti vajze e keqe"

"Shkuam ne dhomen e tij aty kishte kaq shum disqe, ai me magjeps Klev me duket se po bie ne dashuri por jo si dashuria e pare Krisi nuk krahasohet me Aleksin, kur e puthe ate, qenia ime behet nje me te nuk ndodhe kjo gje me Krisin ai nuk kujdesej kaq mir sa Aleksandri."

"Oh Klev nuk dua te lendohem per here te dyte."- "Ti nuk di cfare flet si mund te mendosh qe ai do te lendoj kur ai te trajton kaq mire , ai nuk eshte Krisi jepi nje shanc ai duket kaq i dashuruar me ty.Lere kohen te tregoj mos mendo kaq shume.Tregoji enderrat e tua, tregoji gjithcka. "

"Krisi eshte ai ?" –Edhe rrahjet e zemres sime filluan te ishin me te shpejta e ndjeja brenda vetes qe temperature me rritej teksa ai vinte drejt meje. Mendja ime u bllokua.

"Nina e di qe eshte teper von edhe ndoshta eshte gabim por dua te flas me ty a mund te vish me mua ?"- " kjo vajze nuk do te afrohet kurre ty si ke surrat e vjen ketu, po te paralajmeroj Kris qendroji larg asaj."

"Klev qetsohu bejb thjesht do te flase."-doja te dija mendimet e tij se si nje person kaq i dashur per mua me tradhtoje u tregua kaq i pabese. Ndoshta do e falja por jo te harroja dhimbjen ne kraharorin tim. Ato mengjese kur hapja syte mendoja tradhtin e tij, se si dashuria ime u vyshk se si kjo qenie me tha nuk te dashuroj , kur hodhi poshte gjith keto buzeqeshje gjith keto plane. Faleminderit Kris qe u largove kur un te doja me shume, ti me udhehoqe te njihja vetveten, ti me udhehoqe drejt zemres time, ti me udhehoqe drejt zerit tim.Prandaj mos mendo se do te urrej, ti me mesove me shume se cdo liber ,me mesove per dashurine, jeten edhe ndjenjat. U ulem, "Cfare do te maresh?" –"nje caje te lutem"-" Beni dy caj ju lutem"

"Nina e di qe nuk jam sjell sic duhet me ty, ti ndoshta je e lidhur tashme edhe un nuk dua te besh te njejten gje si un te bera ty, ti je nje vajze e mire Nina une nuk dija te vlersoja,, u rrembeva nga bukuria e Sofis por ajo po me perdorte. Tani e kuptova edhe te kerkoj Falje. Dua te jesh e lumtur edhe pse tani jo krah meje. U tregova shume budalla, jam penduar."

Nina Pov

"Gabimet me te medha qe ne bejme eshte se ne ndertojm shtepite tona ne njerez te tjere. Ne i ndertojme ato shtepi edhe i dekorojme me dashuri, kujdesje dhe respekte edhe duam te shkojme ne shtepi ne fund te dites. Ne investojme shtepi ne njerez te tjere edhe e vlersojme veten me ane te mirpritjes qe na bejn keto shtepi. Dhe kur keta njerez largohen ata marin me vete edhe shtepin tone, edhe papritur ne ndjehemi bosh, sepse cdo ndjenje ne e investuam ne ato shtepi. Ne i besuam dikujt copezat tona.Ne ndertuam shtepite tona ne vend te gabuar!"

"Alo Mama"

"Zemer eja ne shtepi sa me pare"- U ngrita qe aty pa i then asnje fjale Krisit, mora urbanin e shkova drejt ne shtepi.

"Dua te me ndihmosh sot me gatimin zemer, jam shum semure duhet te vizitohem " –"Po mama gatuaj un"- mora karotat, patatet, speca.. edhe bera nje turli. "Mama si ndihesh tani?''-" Me mire shpirti mamit."

Pasi hengrem dreken , shkova ne dhomen time.

Degjoj zilen e telefonit, nje mesazh nga Aleksi :"Nina kam nevoj te blej nje dhurate ditlindje per nje femer te vacant, do me ndihmosh?"

"Nuk e di si mund te ndihmoj Aleks"

"Zbrit poshte"

"Hapa dritaren"- ai ishte aty , i buzeqesha edhe u bera gati shpejt.

She is hereحيث تعيش القصص. اكتشف الآن