Sa dola aty shoh Krisin ai nuk ishte as i ftuar aty, e njihja Klevin ajo sdo me bente kurr kete nga e kishte mar vesh ai qe ketu kishte feste kushdo ishte kishte bere nje gabim te madh edhe do me jepte shpjegim.. por nuk bera asgje eca perpara me koken larte "disa gjera duhen harruar edhe kjo ishte ajo cka do beja "
"Nina ! " Aleksandri po me therriste nga pas nuk e mendova gjat edhe e putha ai ju pergjigj buzeve te mia.. "Eja shkojm diku tjeter."
"Ku?"
"Ne nje vend ku tjemi vetem me largo prej ketu ."u larguam prej aty ,gjat gjith rruges shihja pemet ajrin e paster erresira mbulon gjithcka ashtu si mbulon driten, ajo mbulon ato gjallesat e shpifura qe dalin vetem naten , Hena ajo na shihte dukej sikur na buzeqeshte befas u ndjeva me e sigurt me Aleksandrin edhe pse ka pak dite qe e njoh . Ai po me shpinte prane detit , ndjeja aromen e detit ,dallget qe perplaseshin me shkembinjt dukej sikur luftonin por per cfare ? A e dime ne per cfare luftojme? A duhet vertet te luftojme apo te jetojme ?
"Eja" hecem gjat bregut, ky eshte vendi ku shkoj gjithmon kur jam i merzitur, e di disa gjera nuk ndryshojn Nina sado ti mendosh thjesht nuk ndryshojn " edhe me puthi .
Aleks POV
Ajo ishte gjithcka doja, ajo ishte femra ime. Te lutem ore ndalo ketu, beje nje mrekulli qendro ketu e perjete une, ajo edhe oqeani
Cfare eshte ora valle pse nje mjete kaq i vogel ben te levize nje bote ,nje jete kjo ore percakton lindjen e nje bebi , dashurin te linde, te mbaroj, ky mjet leviz nje qytet ,nje kombe ,nje bote. Sikur te ndalonte ...
Ajo me veshtronte e dija qe ndjente te njejten gje si une . E di cfare hene, me fal por ajo eshte me e bukur se ti, ti jep drite vetem ne erresire por ajo eshte vete drita kur ajo buzeqeshe ajo leshon drite edhe diten jo vetem naten, me fal hene ti nuk ke sy , syte e saj kane fjalorin e tyre nje gjuhe te bukur per te mesuar . Oh hene ti nuk do jesh kurre si ajo ." Per te ajo ishte oqeani!
*****
Ej babessss!!!
Me falni per gabimet pasi jam duke shkruajtur me ane te celularit
Me thoni mendimet tuaja per pjesen ne qofte se ju pelqen ose jo ?
Faleminderit.
YOU ARE READING
She is here
Romance"Nuk dua te me shpetosh dua te qendrosh afer meje, kur un shpetoj veten" A jeni ndjer te tradhtuar , te tradhtuar nga personi qe doni me shum ose te pakten keshtu mendonit ju..? Nuk gjeni arsye edhe nuk e pranoni dhimbjen qe ka peshe ne krahror...