Isha Dorezuar

94 10 10
                                    



NinaPOV

Dola me Klevin edhe Ralfi i cili eshte miku qe me kishte degjuar gjat gjithe naten e pare i cili me jepte keshilla per cdo dyshim qe kisha u bashkua me ne filluam te pinim si te cmendur nga nje gote ne nje tjeter nga dy gota u ben tre edhe keshtu nuk po arrija ti numeroja me vec ndjeja muziken ne trurin time edhe shpirtin e ndjeja ne ekstaze. Kjo ndjenje sikur mund ti kesh te gjitha sikur ke arrite gjithcka ishte e bukur por edhe e guximshme . Filluam te kercenim te tre kur ne ato momente Aleksandri po i binte telefonit perseri.

"Oh jo sot Aleks , Sot eshte nata ime" filluam te kercenim, te hidheshim,te qeshnim, te pinim, te deheshim sikur ajo ishte dita e fundit e jetes sone. Aty na u bashkuan e disa njerez te tjere qe as si njihja.

"Ejjjjj mblidhuni. Do luajm nje loje?"

"Poooo "

te gjithe bertisnin. Kushtet e lojes ishin : kush mbaronte i pari birren e hedhur mbi gota fitonte 100$. Krijuam nje rrethe edhe mbushem gotat te gjithe ishin kaq te emocionuar. 1-2-3 filluam te pinim, disa filluan te villnin e disa nuk mundeshin me. Vetem dikush qe ishte me i shpejt fitonte edhe ky ishte Herri ai ishte tere muskuj shum i pashem Ralfi edhe Klevi ishin ulur diku edhe po qetsoheshin nga tejngopja e birres. Ndersa Herri eh ai po fillonte te behej i pasur. Po me pelqente Herri edhe te dy filluam te flirtonim me njeri tjetrin .

"Ste kam pare ndonjehere ketu?"

"Tani do me shohesh me shpesh."- edhe syte e mi per disa sekonda u fokusuan ne syte e tij.

"A mund te shkojme diku?"

"Le te ikim." Nuk e ktheva koken pas.

U zgjova nuk arrija ta besoja. Sapo fjeta me nje person qe as emrin sja di.U ngrita edhe shkova ne banjo , kontrollova per te ngado por Herri nuk ishte ne ate shtepi mbi sirtar ishte shkruajtur nje leter " Do kthehem ne oren 3 lere celesin siper vazos se ballkonit ajo qe eshte afer deres me lule jasemine blu " Jasemina ime!!

E grisa ate leter isha aq e merzitur nuk mbaja mend asgje. A ishte shkaku I birres apo kisha pire dicka tjeter me duhej te kujtoja ishte hera e pare qe un pija aq shume.Kontrollova dokumentata e tij edhe aty gjeta nje fature dritash me emrin e tij edhe mbiemrin " Herri Lanis" nuk e kisha degjuar ndonjehere per te. Me dhimbje koke u ngrita mora canten e dola prej aty celesin e lashe tek vazoja me e afert me lule jasemine. Shkova ne parke edhe fillova te qaja .

"Kjo smund tme ndodhte mua. Un personi me i cilter edhe me i zgjuar ne klase . Perse ?"

***

 Hapa deren e shtepise

"Nina si kalove ne shtepin e Klevit me bere merak ,pse nuk me hape celularin ?"

"Mama do te tregoj me vone jam pak e lodhur tani do fle pak."

" Ne rregull por nuk me pelqen ky veprim nga ty Nina."

"E di Mama, flasim me vone te lutem."

Shkova lart me vrap e mbylla deren fillova te qaja . Nuk mund te doja me veten time kjo smund tme ndodhte mua . Te lutem ndalooo. Perse gjerat duhet te shkonin keshtu ?- Fillova te denoja veten time per cdo gje ,un isha personi me i pafajshem edhe me i llogjikshem edhe perfundova e dehur ne shtratin e dikujt tjeter. Klevi me telefononte  por nuk ja hapa nuk e dija cfare donte por doja  kohe te mendohesha, mendja ime qendronte aty fillova te pija gjat gjith dites. Kujtoja Cdo detaj, por shtepine e tij edhe se cfare bem nuk me kujtohej, nuk kisha asnje kontakte me te vetem te shkoja ne shtepine e tij edhe te pyesja cfare ndodhi me ne te dy  ate nate? - Kjo me gerryente me dite me radh nuk po dilja nga dhoma as te haja prinderit ishin te shqetesuar . Mami tentoj disa here tme fliste qe un te hapesha tek ajo por un nuk mundesha vetem qaja. Isha dorezuar.E gjeta veten te veshur ne te zeza ,duke u fshehur ne erresire.Jeta me thyu zemren ne copa .Nuk doja te ngrihesha. Nuk doja te fluturoja . Nuk doja te lija gjithcka pas edhe tja filloja nga fillimi. Nuk doja te falja.

"Nina dikush ka ardhur tju takoj"

"Nuk dua te takoj askend."

"Jam un Nina Aleksandri.Te lutem hape deren e di qe ke bere mungesa ne shkolle edhe ske qene mire dua vetem te ndihmoj nuk dua te lesh shkollen per mua as per askend .Un e di sa e rendesishme eshte ajo per ty edhe tani je ne perfundim duhet te ngrihesh edhe te shkosh ne shkolle. Hape deren!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

She is hereWhere stories live. Discover now