Nje jete pa te

73 10 12
                                    

***
Shiu binte cdo ndjenje e imja ishte zhytur ne ate qiell te vrenjtur cdo pik qe pikonte ashtu pikonte edhe zemra ime vuante.
Nga se valle, kush ishte ai person qe e plagoste per dite ?
Si mund ta ndalte ate ndjenje?
Nuk e dinte, gjithcka ajo dinte ishte te largohej te ishte e forte porsi ato peme qe mbijetonin pas nje stuhije posi ato cati qe ishin ne po ate vend pas nje uragani, gjithcka duhej te bente ishte te largonte ate ndjenje qe e zaptonte cdo dite , qe ne momentin qe ajo zgjohej e derisa ne oret e vona e zinte gjumi.
Duhet te duronte por cdo dite durimit i vinte fundi, duhet te duronte por per cfare kur ai nuk e kuptonte.
"Ah sikur ky shi te mbaronte aty do mbaronte edhe vuajtjet e mia edhe thikat qe me plagosnin ne po ato plage sikur ta benin per inat.
Pse po me vriste kaq shum mosperfillja e tij?
Si mund ta kontrolloja valle?
Kishin kaluar dite por Aleksandri nuk me fliste asnje mesazh prej tij,As nje "mirmengjes" e asnje "naten e mire" as nje "lamtumire" me hidheronte pse valle ai kishte humbur pas asnje shpjegim. Doja te dija por kishte dite ai nuk i pergjigjej thirrjeve te mia duket qe me la pas nuk kisha cfare te beja.
"Te prisja?"-pse valle duhet te prisja kur ai nuk do te jete ketu me mua per mua?
"Te hecja perpara?"- nuk isha gati, nuk mund te harroja. Nuk doja te pranoja.
U ngrita doja te harroja kete dhimbje doja ta luftoja me sa fuqi qe kisha ta nxirja prej meje , por kete kisha dite qe e beja sado luftoja ne oret e vona me kapte trishtimi ndoshta nuk duhej ta luftoja me , duhej ta kuptoja duhej te mbijetoja me te, duhej ta pranoja humbjen edhe te jetoja me te, te jetoja ndjenjen e refuzimit.
Mora librat edhe dola mora fryme thell
"kjo do te jete nje dite ndryshe"-fola me vete
Shkova ne mesim e buzeqeshur edhe ter vetbesim e dija sot do ishte ndryshe pershendeta Klevin pas mesimit folem pak edhe u largova.
Shkova ne shtepi mora fustanin e kuq i cili me rrinte bukur me ato kopsat e bardha.
Isha "Lady in red" te gjithe me veshtronin ne rruge sikur isha e vetmja vajze ne planet edhe me pelqeu. Shkova ne barin me te afert se e dija qe do ishte nje nate e gjate edhe fillova te kerceja, dija te.kerceja mire pasi kur isha e vogel isha mare me kercime , ka qene enderra ime te kerceja me pelqente shum edhe mesa dukej edhe te tjerve i pelqente.
Fillova te pija.
"A mund te qeras un?"
"Ne rregull"
Nuk e njihja ate njeri por ai dukej i veshur mire edhe shum i pashem me nje fytyre te rregullt. Ai ishte rreth 1.80 i gjate ne sy blue fytyra e tij shprehte ngrohtesi, dukej si personi me i lumtur ne planet.
"Cfare kerkon nje vajze si ju ne nje vend si ky?"
"Vetveten."
Filloj te qeshte pak edhe me tha "
Ketu nuk mund te gjesh vetveten, ketu mund te humbesh vetveten"
"Do te thuash qe sdo te jem asnjehere e lumtur?"
Filloj te qeshte -"lumturia fillon brenda teje, asnje person nuk do te bej te lumtur nqs ti nuk je. Lumturia fillon tek ti edhe mbaron tek ti nuk mund te varesh tek nje person per lumturin tende. Ajo eshte e jotja. Nqs do te vareshe vetem tek nje person nuk do te ishe asnjehere e lumtur Lady*.
" Pse e kam kaq te veshtire?"
"Ndonjehere duhet te kalosh te tilla situata te kalosh te tilla eksperienca,te fitosh mesime, pastaj keto mesime mund te kthehen ne bekime per ty. Cdo njeri kalon situata per te nxjerr nje mesim i cili do te kthehet ne bekim."
●●●
Nina Pov
kaluam naten vetem duke biseduar se si ndihesha edhe ai e kishte gjithmon nje argument pozitive qe me bente te ndjehesha me mire. E falenderova edhe shkembyem numrat , ai ishte personi i pare qe me kuptonte edhe nje mike i mire. E dehur arrita ne shtepi , me shum kujdes shkova ne dhomen time pa e kuptuar askush.
Sot ishte nje dite ndryshe.

■Kerkoj falje per vonesen e pjeseve.
Uroj te me falni😓. Me jepni mendimin tuaj per pjesen. Miss u guys 😘

 Miss u guys 😘

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
She is hereOù les histoires vivent. Découvrez maintenant