Acı Aşk..
Birazda acısından bahsedelim aşkın.
Hani mutluluktan daha çok bastıran taraftan,
Kalbini acıtan yönlerindem bahsedelim..Unutamam diye korkarsın, unutmakta istemezsin aslında.
Unutursan biter sevgin bilirsin, hani senin sevdiğinin seni unuttuğu gibi.Gerçekten vazmıgeçti benden bizden diye sorgularken bulursun kendini.
Öyle kolay ağlamam diyen sen, bir bakmışsın bir köşede hatta belkide bir parkın kenarında yağmurun altında ağlıyarak bulursun kendini.Umudun bitmez biyandan ama en çokta o yakar ya canını zaten.
Hep bi umutla beklersin, gelsin tekrar biz olalım dersin.Kaç gece uykusuz kaldın, kaç gecen yalnızlıkla geçti.
Gitmek istedin, vazgeçmek istedin olmadı.Sevmek acıdır kimisine, öyle bir yara açar ki yüreğine kimsenin birdaha sana yaklaşmasına izin vermezsin.
Kimseye güvenemezsin artık, aklın hep acebalarla doludur.Sevmek mutlu ettiği kadarda yakar canını..
En kötüsüde ne biliyormusunuz, sen bir köşede eriyip giderken. Sana bir zamanlar ilanı aşk eden adamın umrunda bile olmaması..
Aşk için ne derler biliyormusunuz. Aşk bir kara kutudur, kimse ona yaklaşmak dokunmak istemez. Çünkü herkes bilirki böylesine sonsuz birşeyin içine girmek, ölüme gitmek gibi birşeydir.
Ama yinede sevip aşık olmak dünyadaki en güzel duygudur benim gözümde.
Her insan bunun farkına varmasada eninde sonunda aşık olur birine.O yüzden kimseden ve hiçbir şeyden korkmayın. İnsanlar siz birşey yapmasanızda üzmek için bir yol bulurlar inanın. O yüzden kendi değerinizi bilin.
Aşık olmak güzel ama altında ezilmek değil. Bu yüzden sizi ezmek isteyen birşeyi çiğneyip geçmeniz gerek.
Sevmekte üzülmekte çok güzel emin olun. Hatalarınız problem olarak görmeyin ve herzaman kendinize inanınz.
Çünkü bizler istediğimizde olmayacak birşey yoktur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözlerden Hayat
Short StoryBazılarımızın Aşk'ına siyah bulaşmıştır sanki birdaha hiç çıkmayacakmış gibi.. Bazımızın hayatı değişmistir bir olaydan bir yaşanmışlıktan sonra. Burası beni sizlere kendimi döktüğüm yer, acılarımı hüzünlerimi bazende sevinçlerimi.. Mutlu anlar na...