1. BÖLÜM

187 10 48
                                    

Evet arkadaşlar bu bölümü fatmanın gazi ile yazıyorum teşekkürler fatma  FatmaCicek416 💙
   

Bestenin ağzından 💙

     
Sabah birinin üstüme atlaması ile yataktan güzel popomun üstüne düşmem bir oldu hayır ben neden düzgünce uyandırılmıyorum ki!! Sinirle ayağa kalktım ama karşımdabir adet sırıtan pepeyi görünce sinsice sırıtttım şimdi ödeteceğim sana pepe ( pepe bizim öykü unutulduysa die söylüyorum) komidinin üstünde duran bardağa hızla uzandım pepe ne olduğunu anlamadan suyu yüzüne bocaladım onun bu haliyle birkaç fotoğrafını çekip banyoya adımladım.

Bu gün okulun ilk günüydü ve bizimkilerle kahvaltı yapıyorduk aynı evde kalıyoruzçünki biz best friend foreverız 😂😂 herkezin kendi odası vardı ikzler hariç onlara bir oada kalıyordu çünki onlar ikiz 😂 herkez odasını kendi istediği gibi dizmişti çok mutluyduk ama bu sene biraz gergindik üniversite vardı önümizde uzun ve yorucu bir maroton bu arada ayşe abla çaylarımızı koyup yanımıza oturdu oda bizim evimizin neşesiydi resmen son sene olduğu için bizim ev işleriyle çok ilgilenmemizi istemeyen beş adet anne vardı onların buraya gelmesi yerine temsilen ayşe ablayı almıştık yanımıza en azından o tek kişi olduğu için daha az nasihat dinliyorduk neyse kahvaltıya devam biz tabaklara gömülürken o ses doldu kulaklarıma ne kadar çok o güzel ses tonunu kulaklarıma hapsetmek istesemde yapamadm yapamızdımda zaten bunca sene sonra ona dönüp ben seni seviorum mu dicektim saçmalık oda öyle diodu zaten neyse ya sussana sen bi iç ses!!

Meriç
"çocuklar geç kalıyoruz" dedi ne yani kahvaltı yapmicakmıyıdı!! Neyse ya banane sude yedirir ona okuşda zaten ( sude meriçe yanaşan yalaka biri) guruba girebilmek için bindir türlü oyun çeviriryordu resmen yalak!!
Herkez kalkmıştı ben hariç tabiki kahvaltımı bitirmeden kalkmam pepe bana bakıp gözderdiğinde bende ona göz devirdim ve elime kızarmış ekmeği alıp nutellaya kaplı bıçağı sürecekken kollarımda hissettiğim neyaz tenli ellerle irkilimdim tabiki ikizlerdi

Oğuz
"hadı kalk obur" dedi ne obur mu
"sensin obur!" dedim biraz yüksek bi ses tonuyla ve alınmış gibi yapık kalktım taha arkamdan

"ya yapmayın şuna şöyle şakalar" dedi hı slk! Tabikide alınmadım ama benim kalbimi almaya çalışırken çok komik oluyorlardı kapıda meriçle karşılaşınca ciddi tavrımı takındım çünki o hep ciddiydi ve bende biraz ona benziyordum ama ben bir tık dahamı güler yüzlüyüm  aman neyse ne diyip omuz silktim meriç bana dikkatelice bakıyordu amacı ne bunun ne amacı beğğ die çemkirdi bana iç sesim haklıyı çocuğun herzamanki hali biz arabaya geçerken çocuklar beni ve meriçi aynı arabaya ittiler neymiş efendm onlar araba yolculupu yaparken şarkı dinliceklermiş bizde ölelim sıkıntıdan dimi yalaklar!!

   Ve malesef yine o lanet yerdeydik olunun bahçesinde herzamanki bankımızda bankın üstünde bizim ismimiz yazıyordu çok cool deilmi ya 💙😏 ve yine o lanet ses kulaklarımda
"meriiiiçç" evet sesin sahibi sude o nasıl bi sesdir arkadaş.

Meriçin yanına beni ve tahayı iterek geçti resmen bizi fırlatmıştı ya sinirle soluyup kafamı başka tarafa çevirdim ama kulağım ordaydı
"ya meriiçç ben actım birşeylermi yesek?" 

Meriç

"git ye sude banane" dedi zaferle sırıttım ama bir andanda sudenin söylediği şey izerine kafamdan kaynar sular döküldü resmen

Sude
"belki bem senin elinden yemek istiorum" dedi ow! may! gat! wtf! sinirle ayağa kalkıp yürümeye başladım nereye olduğunu bende bilmiorum belki boğaz iyi gelir die düşündüm bir ana ama kolumda hissettiğim el ile irkildim içimden meriç olmaması için binbir dua edirdum ki o ses kulaklarıma doldu

Meriç
" nereye" dedi sadece sustum ne dicektim şimdi " şey ben biraz ackmışım sude de acıkmaktan fln bahsedince kahvlatı yapmaya karar verdim" dedim bir çırpıda oda bana 'salak mısın' bakışını attı neden mi çünki şuan bulunduğum yerde birsürü kafe varken ben boğaza doğru yürüyordum tam ağzını açmıştıki atlamadım " temiz havada bir simit alıp martılarada veririm die düşündüm" dedim ve zorlada olsa güldüm.

💙💙💙💙💙💙

Şuan ne mi yapıyordum meriçle banka oturmuş simit yiyordum ve mutluydum sabah hiçbir şey yemediği için acıkmıştı oda ama sudeyle deilde benleydi neden mutluydum daha onu sevdiğimi bile kabullenmeişken böle davranması işleri zorlaştırıyor belkide beni arkadaşı olarak görüyodur 'aman neyse ya sen bir kabullende gerisini sonra düşünürüz' dedi iç sesim haklıydı valla yelloz. 😀
Esen hafif rüzgarla ürperdim meriç bunu farketmiş olacakki hırakasını çıkartmaya çalıştı zorlada olsa onu reddetimiştim ve onudaüşüye eğini anlatmıştım bu sefer tek kolunu çıkartıp bana yanaştı benim kalbim mi varmış ya yeni hissediorum da burnuma dolan koku ile rahatlayıp derin bir nefes aldım neden bukadar güzel kokuyor ki şuan aklmda sadece ona sarlarak uymak isteği dönüyordu bunu pepeye anlatmam lazımdı hemde acilen.

Evet erkafaşalr ilk bölümü yayınlafım işallah beyenirsiniz (amin 😂 ) size birkaç sorum olucak

Kitabın karkekterleri nasıl sizce?

Bu bölümfe ağırlılklı olara beste ve iç sesini dinlediniz nasıldı ve diğer bölüm kimin ağzımdan olsun?

Kitabıma sedek çıkanlar için çok teşekkürler 😍💙

Bidahaki bölüme kadar kendinize iyi bakın bay bay 🙌
        
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
              

     

5i bir arda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin