4. BÖLÜM

75 4 26
                                    


Evet arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz medyada yeni tanışacağımız arkadaşımız yusuf var iyi okumalar aşkilettalarım 💙


Bestenin ağzından 💙

Öykünün büyük ısrarları sonucu yarın akşam bir eğlence mekanına gitmeye karar verdik ve odalara dağıldık.

Banyoda pijamaları giyip dişlerimi fırçaladıktan sonra odaya geçip yatağıma yatmayı düşünüyorken kapının önünde beliren bir adet öyküyle karşılaşmam bir oldu ona göz devirip yatağıma doğru ilerledim yatağımın üstünde bağdaş kurup oturdum ve birazdan gelicek olan soru yağmurunu masumca bekledim öykü
"dökül" dedi ona anlamadım bakışlarımı yollarken bana "ben yokken neler oldu anlat" die açıklama yaptı bende olan biteni tek nefeste anlattım bir anda ayağa kalkıp " sudenin saçını başını yolucam o takma tırnaklarını kırıcam ojelerini soyucam topuklu ayakkabısının topuğunu kırcam o varya görcek gününü bu yaptığı yanına kalmicak sen kimsin benim biricik bestemi sınıfa kitlersin yelloza bak ya!!" herkez uyuduğu için devam etmesine izin vermeyip elimle ağzını kapattım sonra odadan sessizce çıktı bende kendimi çok yormadan uykunun kollarına bıraktım.

Sabah öykünün beni hiç durmadan dürtmesiyle uyandım ama bügün hafta sonu neden erken kalkıyoruz ki!! Daha fazla dürtülmeye dayanamayarak yataktan zorlukla kalktım ve bonyaya ilerledim rutin işlerimi hallettikten sonra kahvaltıya indim çok acıkmıştım azıma durmadan birşeyler tıkarken hepsinin bu duruma alıştıkları beni takmamalarından belliydi kahvaltımızı yapıp öyküyle alışverişe çktık tabikide yanımıza taha da geldi.

Alışveriş merkezinde tahayla öykünün atışmalarını dinlerken karşıdan bizi izleyen bir çocuk gözüme takıldı çocuk onu farkettiğimi anlayınca samimi bir şekilde gülmesedi ve merdivenlere yöneldi.

En sonunda alışverişimiz bitmişti ben sadece bu gece için elbise almıştım fakat öykü neredeyse bütün alışveriş merkezini almıştı 😂 en üst kata çıkıp yemek yemeye karar verdik boş bir masa bulup oturduk hafta sonu olduğu için bütün masalar doluydu ben onları otturup siparişleri vermek için gittim kasada sparişlerimi beklerken yanıma o kıyafet bakarken gördüğüm o çocuk gelince biraz şaşırdım oysaki gittiğini sanmıştım ama hala burdaydı 'salakmısın beste nie gitsin babanın alışveriş merkezimi?' haklısın yelloz iç ses içsesinle aramadaki diyaloğu kesen adını bilmediğim çocuğun elini uzatıp "selam" demesi olmuştu uzattığı elini tutup "selam" dedim samimi bir şekilde siparişler gelene kadar biraz konuştuuk samimi birisiydi bizim okulda olduğunu ve adının yusuf olduğunu öğrendim bizim okula daha yeni kayıt olmuştu ve aynı yaştayadık onu bizim masamıza davet ettim ama bu fikirin tahanın hoşuna gitmediği apaçık belliydi aslında taha öok sıcak kanlı bir insandır neden yusufu sevmedi acaba neyse ya.

Yemeğimizi yiyip yusufla ayrıldık ve arabalara ilerledik arabaya bindiğimiz anda taha bana dönüp "birdaha o yusufmudur nedir onla konuşmicaksın yolda görsen yolunu bile deiştirebilrsin hatta" dedi bana emir verici tondan konuşması sinirlerimi bozmuştu bende "bana emir veremezsin" dedim taha ise "emir vermiorum bestecim uyarıyoeum hiç sevmedim bu çocuğu ki beni bilirsin ben sıcakkanlı biriyimdir sevmediysem bir nedeni vardır bana çok sinsi biri gibi geldi ama dediğim gibi uzak durman en iyisi" dedi ve yanağımdan bir makas aldı "manyak enişte ya" diyip arkama yaslandım öykü ve on6n aşk dolu bakışlarına mağruz kalmamak için telefonuma yönemldim instagramdan mesaj bildirimi gelince kim olduğuna baktığımda yusuf olduğunu gördüm neyapmalıydım acaba neyse görmemiş gibi yapmak en iyisiydi.

Eve gelmiştik üstümizü deiştirmek için odalarımıza dağıldık giyeceğim kıyafetleri ayarlayıp banyoya ilerledim

Eve gelmiştik üstümizü deiştirmek için odalarımıza dağıldık giyeceğim kıyafetleri ayarlayıp banyoya ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
5i bir arda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin