"Az igazi barátokról sosem feledkezünk meg, szívünkben és lelkünkben élnek. Örökké és mindig táncolnak az emlékezeted színpadán."
***
2014.05.12
-Harry! Hol a fenében vagy?
-Ne haragudj, de a város másik felében van a próba, és te is tudod milyen a New York-i forgalom! De amúgy 2 perc és ott vagyok.
Csöngetésre leszek figyelmes.
-Remélem ez te voltál!
-Nyisd ki az ajtót és megtudod!
Lerakom a mobilt és odamegyek az ajtóhoz. Amikor kinyitom, ott van ő.
-Harry!- ugrok a nyakába. Amióta az év végi vizsgák vannak teljesen be vagyunk havazva. Ráadásul neki ott a banda, nekem a a korcsolya.
-Rosie-pörget meg boldogan.
-El se hiszem, hogy végre látlak! Lassan csak a nettről értesülök felőled!
-Azt hiszem ezt én is mondhatnám!
-Annyi minden el akarok mesélni- lelkesedek!
-Én is, de előtte szeretnék adni valamit- nyúl a farzsebébe és kivesz egy fekete, bársonydobozt.
-Végre, hogy megkéred a kezem -forgatom meg játékosan a szemem.
-Igen szerelmem, úgy döntöttem megteszem ezt a lépést -mondja már nevetve.
A dobozban egyébként egy nyaklánc van. Kinyithatós és az a közös kép van benne, amit még a koncerten csináltunk.
-Ez... Harry köszönöm!- ölelem meg, miután a nyakamba helyezte az ékszert.
-Én is valami hasonlóval készültem -adok egy apró csomagot neki.
Szintén egy közös kép, ami az állami verseny után készült. A pályát már mindenki elhagyta és Harry-n is korcsolya van. Fogócskáztunk előtte, és hirtelen elkapott hátulról, és mindketten önfeledten nevetünk.Ez a kép van megörökítve. Boldogan nevetek, miközben Harry hatalmas mosoly kíséretében ölel hátulról.
-Ez a kedvenc közös képem!
-Na, akkor egész jó legjobb barát vagyok! Hihetetlen, hogy már 1 éve ismerlek!
-Egyszerre olyan mintha mindig is ismertelek volna,é s már 1000 éve egymást idegesítenénk, egyszerre meg mintha csak pár nap telt volna el az első találkozás óta. Annyira gyorsan megy az idő melletted.
-És annyira hálás vagyok, amiért itt vagy nekem- ölelem meg.
Letelepedünk a szobámba a földre, nekidőlünk az ágyamnak és csak nézünk ki az ablakomon.
A fejem a vállára hajtom, miközben ő összekulcsolja az ujjainkat, és bohókásan fel-le jár az ujja a kézfejemen.
-Nyáron nem leszek itthon, Portland-be fogok nyaralni-jelentembe hirtelen.
-De hiszen, az az ország másik végében van.
-Igen, de van ott egy remek nyári tábor, tornászoknak. És az edzőm szerint egy kis plusz mozgás rám fér. Utána, pedig három hetet Edmonton-tól húszpercnyire lévő városban fogok tölteni. Ott pedig remek a műjégpálya.
-De hát itt nincs olyan jó tornász tábor?- kérdezi idegesen Harry.
-Akkor így mondom, hogy az ország legjobb helye és nem semmi bekerülni oda és a pénz se kevés amit a szüleim már kifizettek -mondom bosszúsan.
-Ne haragudj, csak annyira boldog voltam, hogy itt a nyár és talán lesz egy kis időnk egymásra.
-Hé ,csak júliustól megyek el és augusztus utolsó hetében itthon leszek. Addig még rengeteg időnk van és még meg is ünnepelhetjük az édes tizennyolcat.
***
|23|
Sziasztok!
Tudom késett egy kicsit a rész,de kérlek nézzétek el ezt nekem...
Remélem veletek minden rendben,és nem öl meg az iskola titeket is..
Legyen szép hetetek!
F
YOU ARE READING
Through The Trees
Romance"Sétálj át a csendes fák között" *Best Friends* *A történet a sajátom.* *Az ihletet a Jennyfer Body's c. film betét dala adta.De ezen kívül néhány helyen utalást tehet más filmekre,könyvekre és előadókra.Illetve párhuzam vonható velük,de csak akkor...