"Nagy dolog a barátság, de a személyes siker még nagyobb."***
2015.04.29.
-Elképesztő voltál Rosie!Gyönyörű kürt mentél!-Ölel meg szorosan Harry.
Itt van az egész banda,anya,apa,a húgom Ash,a csajok,sőt Zayn is.
-Annyira büszkék vagyunk rád kincsem-mondja anya is.
-De hát még az sem biztos,hogy bekerültem.
-Nem baj.mi akkor is büszkék leszünk-jön oda Anna és szorosan megölel.
-Amúgy ha már itt tartunk...Úgy tudom valakinek holnap lesz a születés napja-mondja Louis somolyogva.
-És arra gondoltunk elmehetnénk valahová ünnepelni-folytatja Liam.
A kis csipetcsapat boldogan ment át egy közeli vendéglőbe.Annyira édes volt a srácoktól,hogy gondoltak a húgomra.Még tortát is kapott.Ráadásul a kedvencét.A vacsora végén Niall feláll a székéből,odasétál elém és letérdel:
-Rosie Autumn,leszel a barátnőm?
-Igen-mondom boldogan.
mindenki tapsol,a barátnőim persze édes grimasz kíséretében.Ami furcsa,hogy Zayn és Harry egymás mellett állva néztek minket.és valami ismeretlen szomorúság ül meg a szemeikben.
2015.05.12
-Harry,nem érne rá ez később megbeszélni?
-Nem,azt hiszem már elég régóta halogatom.
-Nem értelek!Miért ne lehetnék együtt Niallel?
-Mert nem illik hozzád!
-De ha én úgy érzem,hogy igen?nincs jogom a boldogsághoz?Mert te együtt lehetsz Betthanyvel,de nekem nem lehet senkim?!
-Nem erről van szó,csak...
-Csak mi?
-Én úgy érzem,jobbat érdemelsz!
-Ő miért nem elég jó nekem?Úgy beszélsz néha,mintha féltékeny lennél!
-Féltékeny?Miért lennék az?Rá?Vagy inkább arra,hogy téged szerzett meg? Ha akartalak volna,már rég megszereztelek volna!Azt hiszed olyan nehéz?
-Tényleg így hiszed?Azt hittem,legjobb barátok vagyunk,de úgy tűnik,csak én gondoltam így!Te meg csak valakinek tartottál,akit majd egypárszor meghúzol?
-Rosie,nem így gondoltam!
-Késő Harry.Sajnálom,hogy pont ma,de ennek a korszaknak is vége.Ez már egy ideje semmissé vált.Ahogy egyre kevesebb időt adtunk egymásnak,úgy ment tönkre ez a barátság is.
-De Rosie,ne csináld ezt!
-Nem Harry.Te ne csináld!Kérlek,hagyj elmenni.És ne legyél rosszba Niall-lel emiatt-nyitom ki az ajtót,és kilépek rajta.Lesietek e lépcsőn és szorosan ölelem a a macit amit tőle kaptam ma.Még csak két éve ismerem.
2015.06.01.
Az olimpiai műkorcsolya második válogatására tovább jutottak listája.
Következő forduló:06.09.
(Összesen 90 fő)
(...)
Nancy Apple
Rosie Autumn
Sofia Black
(...)
Kedves Rosie!
Örömmel látom,hogy továbbjutottál.
Remélem minden rendben fog menni a jövőhéten.
Ha van kedved gyere el a húgoddal utána a Philadelphia-i
koncertre.
Harry és Betthany
2015.06.12.
Kedves Betthany és Harry!
Nagyon sokat jelentett,hogy ott voltatok a versenyen!
Sajnálom,hogy nem lehettem veletek tegnap!
Köszönöm Betthany,hogy elhívtál engem az
őszi bemutatódra Milánóba,örömmel elmegyek,biztos leszek,csodásan fogsz kinézni!
Addig is szeretettel,
Rosie
Kedves Rosie Autumn!
Örömmel értesítjük,hogy felvételt nyert a New York-i
Columbia egyetem bölcsészkarára!
Szeretettel várjuk szeptembertől!2015.06.28.
Kedves Rosie!
Nagyon boldog születésnapot szeretnék kívánni én is és Harry is!
Tudom,ez egy kissé furcsa helyzet,hogy én írok,de sajnos ő most nem ér rá.
Egyébként köszönöm a azt a mesés karkötő,bár igazán nem kellett volna és nem is illene elfogadnom,de ha annyira tetszik!És ráadásul Moszkvából küldted!
Még egyszer boldog születésnapot!
Betthany
2015.07.15.
Az olimpiai műkorcsolya harmadik válogatására tovább jutottak listája.
Következő forduló:08.03.
(Összesen 45 fő)
(...)
Rosie Autumn
(...)
Rosiem!
Annyira büszke vagyok rád!És annyira hiányzol!Amikor egy hónapja itt jártál olyan kevés időt töltöttél itt :(
Remélem már nem viselkedtek olyan gyerekesen Harry-vel,mert kezd nevetségessé válni a történet.
Amúgy ha ide bejutsz,akkor csak egy karnyújtásnyira leszel az álmaidtól!És elkezded az egyetemet is!Előtte azért látogass meg!
Brit földről hatalmas szeretettel,
April
***
|58|
YOU ARE READING
Through The Trees
Romance"Sétálj át a csendes fák között" *Best Friends* *A történet a sajátom.* *Az ihletet a Jennyfer Body's c. film betét dala adta.De ezen kívül néhány helyen utalást tehet más filmekre,könyvekre és előadókra.Illetve párhuzam vonható velük,de csak akkor...