(a szám igazából nem passzol ide,de nekem nagyon tetszik a klipje és gondoltam megosztom veletek is)
"- Mindig is tudtuk, hol a határ. (...)
- És csak óvatosan léptük át."
***
2014.12.23.
Harry!
Nem sokára karácsony, és ezzel a ciki képes lappal kívánok csodás ünnepet!
(A képeslapon April, én, és a zenésztársad Niall van és persze Alex a hóember)
Amúgy nem is tudtam, hogy hazalátogat karácsonyra. A parkban futottunk vele össze miközben apa szüleinél voltunk Dublin-ban.
Tényleg,arra van hó?
Mesélj valamiről legközelebb!
És a mancsnyom Buttercup-tól van. A kutya neve egy másik képeslap történet.Talán...
Addig is szeretettel,
Rosie
-Rosie! Gyere, nem visszük el a kutyát sétáltatni?-kérdi April.
-Persze, ha a kutyát te fogod be- mondom nevetve.
-És utána rásózóm Niallre- mosolyog ő is.
-Hé, én mit vétettem, hogy nekem kell azt a szörnyeteget sétáltatnom? -húzza fel a szemöldökét a srác.
Cinkosan összenézünk Aprillel, és egyszerre mondjuk ki:
-Megölted Alexet!
-De az csak egy hóember volt és egyébként is! Baleset történt.
-Persze, persze. De én nem nevezném ennek ha szándékosan megiszod anyum házi piáit és annyira részeg vagy, hogy feleségül kérsz egy hóembert....
-Aki ráadásul fiú...Volt- teszem hozzá.
-Alig várom, hogy haza utazhassak-sóhajt fel Niall.
-Közlöm, hogy velem együtt- nézek rá ördögien.
2014.12.31
Harry: Nincs kedved elmenni és együtt ünnepelni az újévet?
Én: És mi van Betthany-vel?
Harry: Elutazott pár napja, valami fotózásra..és ezt az anyjától tudtam meg
Én: Oh....Akkor menjünk
Harry: A szokásos klub vagy valami új?
Én: Maradjunk a réginél..Olyan rég jártam ott..
Harry: És nem emlékszel rá mi történt....
Én: Hey!Ezt még hányszor kapom meg?
Harry: Jó befogtam,akkor 20 perc múlva
Rosie utoljára elérhető 1 perce
2015.01.01
Harry: Jézusom!Olyan irdatlanul másnapos vagyok....
Én: És emlékszel valamire?
Harry: Nem igen..Azokból a színes koktélokból elég volt 2 és nekem annyi
Én: A legszebb az, hogy nem csak 2 csúszott le a torkodon...Amúgy Deja-vu-m van :)
Harry: Ez abszolút nem vicces. Az életben nem tapasztaltam ilyen másnaposságot...Pedig már
jó páron túl vagyok...
Én: Hahaha mindig ezt mondod!
Harry: Na tudod, hová menj te!Te...
Én: Én mi?
Harry: Most semmi frappáns válasz nem jut eszembe, annyira fáj a fejem.
Én: Én is erre fognám királylány.de most mennem kell....
Harry: szia!
Rosie utoljára elérhető 2 perce
Pedig ez volt az egyik legszebb újévem. Igaz bennem is volt egy bizonyos mennyiségű alkohol, de azért emlékeztem majdnem mindenre. És azok a csókok éjszaka...
***
|46|
YOU ARE READING
Through The Trees
Romance"Sétálj át a csendes fák között" *Best Friends* *A történet a sajátom.* *Az ihletet a Jennyfer Body's c. film betét dala adta.De ezen kívül néhány helyen utalást tehet más filmekre,könyvekre és előadókra.Illetve párhuzam vonható velük,de csak akkor...