17.Fejezet

20 1 0
                                    


"Azt mondják, minél több a vita, annál erősebb a barátság."

***


2015.08.05


Kedves Rosie Autumm!

Örömmel értesítjük,hogy bekerült a legjobb 25 közé.Az utolsó fordulót eh-ónap 15.-én tarjuk meg.Amennyibe bekerül a legjobb hatba,abban az esetben augusztus 25.-étől szeretettel várjuk a gyakorlópályáinkon!

Az Olimpiai Műjég-korcsolya Bizottság


-Niall!Ne már!Tudod,hogy milyen csikis vagyok!

-Hadd élvezzem már ki a barátnőm nevetését!Hisz ez a legszebb hang a világon-csókol bele a nyak hajlatomba.

-A tied meg a legviccesebb!

-Ne már!Elrontottad a nyálas és romantikus pillanatot!-Drágám ez velem jár-adok egy puszit az ajkaira.Kiélvezzük ezt a szabad augusztusi hónapot és épp Dublin-ban vagyunk.Nekem is csak 8 nap múlva kell visszarepülnöm és Niall is ráér.Ráadásul a rokonság is nyaggatott egy ideje,hogy töltsek itt egy kis időt.

-És várod már az egyetemet?

-Őszintén?Nagyon!Csak olyannal fogok foglalkozni amit szeretek!

-Miért a korcsolyát nem szereted?

-De igen,de mi lesz majd velem 15 év múlva amikor már nem leszek fiatal és kétszer ennyi törött csontom lesz?

-Majd eltartattod magad-mosoly Niall.

-Haha,de kis humor Harold valaki!

-Tényleg beszélsz már vele?

-Nem.Csal udvarias leveleket váltunk egymással és Betthanyvel.Aki-most hogy már nem érzi veszélyben magát-egész kedves.

-De én ezt nem hiszem el!Ti annyira jól kiegészítettétek egymást!

-De annak már vége.

-Sose mondtad el min vesztetek össze.

-Ő se említette?

-Nem.

-Akkor én se fogom.

-De miért Rosie?

-Csak.ez így jobb

-Rajtam?

-Igen-bólintok.

-Értem.

2015.08.18

Kedves Rosie Autumm!

Örömmel értesítjük,hogy bekerült a legjobb 6 közé.Augusztus 25.-étől szeretettel várjuk a gyakorlópályáinkon!Kötelező részvétel szeptember harmadikától lesz.

Az Olimpiai Műjég-korcsolya Bizottság

***

|60|

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Through The TreesWhere stories live. Discover now