"Sokszor megcsalnak, megsebeznek minket a szerelemben, sokszor vagyunk boldogtalanok, de szeretünk."
***
2014.08.17
Kedves családom!
Nem sokára hazaindulok(egész pontosan 20.-án indul a buszom késő este)
Remélem megkaptátok az eddigi leveleimet!
Elképesztő érzés volt három hétig csak a korcsolyámmal lenni!
annyira sokat fejlődtem és ismét úgy érzem játszi könnyedséggel megy minden!
Nem sokára látlak titeket,
Addig is szeretettel,
Rosie
Jaj !Jut is eszembe! Debora is közelünkben lakik, és mostantól a fejébe vette, hogy az én legjobb barátnőm lesz! Egyébként aranyos lány....
2014.08.20
-Táborozók! Utolsó délelőtt! Szeretném, ha elrámolnátok, tisztán hagynátok el a szállást! A pályát még lehet használni, de csak kettőig! Az elhagyott holmikért felelősséget nem vállalunk!-mondja Sandra, a táborvezető. Nálam rend van, már minden elpakoltam reggeli előtt...
-Kop-kop,bejöhetek?-dugja be a fejét Sandra.
-Persze, gyere csak!
-Van kint valaki, aki szeretne veled beszélni.
-Rendben-bólintok, és elindulok kifelé a házból.
Az, a személy van kint, akire a legkevésbé számítottam és a legnagyobb szükségem van.
-Harry!- kiáltok fel és rohanok az ölelő karjaiba.
-Rosie!- pörget meg a levegőben, miközben szorosan tart.
-El se hiszem, hogy látlak! Istenem Harry! Annyira hiányoztál
-Hát még nekem! El se hiszem, hogy csak másfél hónapig nem láttalak! Olyan volt, mintha egy évszázad lenne!
-Rosie! Hát be se mutatsz a lovagodnak? -hallom meg a barátnőm hangját.
-Harry Ő itt Debora, Debora ő itt Harry!
-Amúgy neked két pasid van?-húzogatja a szemöldökét Deb.
-Te csacska-ütöm finoman vállon. -Ő itt az én legeslegjobb barátom.
-Ó, akkor szabad préda?
-Sajnálattal közölöm, hogy foglalt vagyok, de majd talán máskor-kacsint rá Harry és elhúz, mielőtt még tovább fűzné Debora őt.
-Édes lány...
-Nekem mondod? Már 6 hete vele vagyok együtt. Ő is korcsolyázik és neki is ajánlották ezt a tábort. ÉS New Yorkban lakik 20 percnyire tőlem...-mosolyodok el miközben a közeli erdőben sétálunk.
-Amúgy köszönöm, hogy elülted a felvételt záró előadásról! Elképesztő, milyen hajlékony és kecses vagy!
-Én is köszönöm a fellépésekről készült videókat! Amúgy elég vicces volt videókon és leveleken tartani a kapcsolatot...
YOU ARE READING
Through The Trees
Romance"Sétálj át a csendes fák között" *Best Friends* *A történet a sajátom.* *Az ihletet a Jennyfer Body's c. film betét dala adta.De ezen kívül néhány helyen utalást tehet más filmekre,könyvekre és előadókra.Illetve párhuzam vonható velük,de csak akkor...