Yalnız mıyız?-tanıtım

23 6 10
                                    

*Düzenlenmiştir*

~~~~~~
Aslında herkes bir an kendisini yalnız hisseder.kimsenin onun yanında olmadığını,umursanmadığını düşünür.sizce bu doğru mu?

Eğer yalnızsak neden bir şeylerin düzelebileceğine dair umudumuz var?neden mi?çünkü içimizde bir yerlerde biliriz ki Allah bizimledir.Bizi sever, gözetler,her şeyden korur.

Ama biz bununla yetinemeyiz. bizi,bizim dünyamızdan bizim gibi birinin sevmesini isteriz.çünkü insanlar bencildir ve hep kendilerini düşünürler-demicem. insanlar mutlu olmanın yolunu ararlar ve bunu farklı şeylerde bulurlar.

Kimi kitapta huzur bulur kimi televizyon dizisinde.kimi müzikle rahatlar kimi uyuyarak.ama bazıları vardır ki bunlar onları mutlu edemez. Onlar huzur bulduğu şeyin aynı şekilde onunda huzur bulmasını  ister.bazısı istediğini bulur bazısı hâlâ ne aradığını bilemez.

Eğer sizde her şeyden umudunuzu kesmişseniz ve olduğunuz yerde sayıyorsanız gitmeniz gereken yola geç kalıyorsunuzdur.eğer geç kalırsanız belkide istediğiniz şeyi aslında bulmuşken kaybediyorsunuzdur.

Kendi yoluna geç kalmış bir kız ve insanlara olan bakış açısı değişmiş bir erkek.yinede herşeye rağmen aynı yolu paylaşacaklar.gelin ve sizde beklemediğiz kişilerden medet ummayı öğrenin...
**
Bu hikayeyi bir anda düşünüp yazmaya başladım.Bilmiyorum içimden öyle şeyler geçti ki elimde olmadan parmaklarımdan dökülüverdi bu sözcükler.Belki de herkesin insanlara olan sevgisini,tutkusunu biraz da nedenleriyle açıklamak istedim.

Mesela ettiğimiz bir duanın bir gün kendimize beddua olarak dönüşü gibi.Bırakın her şey oluruna varsın.bir şeyleri değiştirmeyip öyle sevelim öyle kabullenelim.belki de bizi en mutlu edecek şey böyle karşımıza çıkar.

İyi okumalar

Yalnız mıyız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin