Belki dünyanın en muhteşem insanı değiliz ama bizimde kendi çapımızda yüksek bir değerimiz var.bunu unutmayın...
Ve ayrıca tiny_one_sky a teşekkür ediyorum.beni destekleyip yanımda olduğu için.bu hikayeyi yazmayı devam ettirmemi söylediği bana güç verdiği için...seviliyorsun❤️
İyi okumalar
**
Bazen olanları sessiz bir köşeye çekilip izlemeliyiz.olan biteni tartıp doğru olanı değil,bizim kalbimize, içimize sinen şeyi yapmalıyız.belki yanlış bir karar vermiş olabiliriz.ama hangi verdiğimiz kararlar doğru kaldı ki?bunu zamanla göreceğiz...***
"Ege yağız mertoğlu."dedi.sadece olanları baştan düşündüm.o korkunç gece ve ardından babamdan gelen o teklif tekrar aklımın körfezinde bir dalga misali çarpmaya başladı.
"Ne istiyorsun?"lafı ağzımda gevelemeye gerek yoktu."hiçbir şey.Türkiye'ye döndüm.arabamla etrafı turluyordum.ve bingo seni buldum. Babamın tecavüze uğrayan iş ortağının kızı.çok dramatik değil mi?"şu an neden kalp krizi geçirmiyordum?neden bir şey olup bu anı durdurmuyordu?gözlerim kızarmaya ve dudaklarım titremeye başlayınca yutkundum.nefes aldım.dişlerimi sıktım ve cevap verdim.
"Belki.başka diyeceğin bir şey var mı?" hemen burdan çekip gitmeliydi.ben karşısında hüngür hüngür ağlarken bana aşağılayıcı bakışlar atmasını istemiyordum.aynı hastahaneden çıkarken çalışan ve hizmetlilerin bana baktığı gibi.durumumu bilen diğer insanlar gibi..."yeni görünüşüm nasıl beğendin mi?"şimdi karşımda ayakta duruyordu."istediğin gibi bir erkek oldum mu?"dedi.o benim tanıdığım yağız değildi.o pislik bir ege'ydi.kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım."seni sevmememin nedeni tipin değildi.sen daha beni tanımadan benden hoşlandığını söyledin.ve benim sevgilim varken sana karşılık vermemi istemiştin.hatırladın mı yağız?"2 yıl önce üniversiteye gitmeden benden hoşlandığını ani bir kararla söylemişti. Sevgilim vardı ve o bunu görmezden gelip benimle takılmak istiyordu.iyi birisiydi.ama sevmiyordum.zorla sevemezdim ya?!
"Hatırlamaz olur muyum?!'benim sevgilim var yağız.biz olamayız.hem biliyorsundur.ben esmerlerden hoşlanmıyorum.'nasıl?hatırlıyor muymuşum?"peki.tamam belki o esmer olma konusunu açmasaymışım iyi olurmuş.ama söz ağızdan bir kere çıkar ne yapayım?
şimdi dikkat ediyorum da dış görünüşü baya gelişmişti.o kilolu,sivilceli, gözlüklü ve uzun saçlı yağız gitmiş yerine fit,kaslı,pürüzsüz yüzlü ve güzel bir saç kesimiyle karşımda ege duruyordu.ilk başta tanıyamamam normaldi.hani derlerdi ya EVRİME KAFA ATMIŞ diye.işte tam ondan olmuştu."gözlüklerine ne oldu?"ona kilolu haliyle yakışan bir tek gözlük vardı ve gitmişti."bir tek gözlüğü mü soruyorsun?eğer öyleyse lens takıyorum.ya sen?sevgilinden ne haber?"yağız Amerika'ya üniversiteye gittikten bir kaç ay sonra sevgilim mete beni aldatmıştı ve bunu duyup ayrılmıştım.ve eminim ki yağız mete'nin beni aldattığını duymuştu."cevabını bildiğin sorular sorma yağız."dizlerinin üzerine çöküp ellerini oturduğum tekli koltuğun başlıklarına koydu.kulağıma yaklaşıp sinirle soludu."ben yağız değilim.yağız öldü ege var."sonra ayağa kalktı ve dış kapıyı çarpıp çıktı.işte bu kadardı.birisi sizi severdi ama bu ömür boyu sürmezdi.bunu şu an daha iyi anlıyordum.
İçimdeki ağlama duyusu o kadar büyümüştü ki dayanamamış koyvermiştim.ilk başta babamın beni istemediğini öğrenmiştim.sonra annem kazada ölmüştü.sonra aldatıldım.daha sonra tecavüze uğradım.ve öz babam bu yaşadıklarıma rağmen yanımda değildi.biliyorum beni sevmiyor.ve biliyorum ki ben onun için bir hatadan başka bir şey değilim.ve kendi kendime sordum.beni kim seviyor?
arkadaşlarım->beni sevmiyor sadece acıyor
Amcam->annemin ölümünü benim üstüme atıyor
Babam->baştan beri beni sevmiyor
Üvey annem->hiç konuşmuyoruz.aynı apartmandaki birbirinden alakasız komşu gibiyiz.ama son olanlardan sonra bana yakın davranıyor.
Üvey ağabeyim->benden neden nefret ettiğini bile bilmiyorum
Ege Yağız->artık beni sevmiyor.belki o da nefret ediyor.
Annem->bence o hâlâ beni seviyor.
Galiba sevilmeyi hak etmiyorum.her zaman olduğu gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız mıyız?
Teen FictionEtrafında isterse binlerce insan olsun biri bile seni mutlu edemiyorsa yalnızsındır. bu kendini yalnız hisseden iki gencin hikayesi. Biri hayata küsmüş,diğeride insanlara Ama bilirsiniz yalnızlık Allah'a mahsustur.... #bu kitap 23/08/17 tarihinden i...