Keyifli okumalar ♥♥
İnanamıyordum. Bir anda tüm kanımın çekildiğini hissettim. Rüyamda olacakları daha önceden görmüştüm ama bundan daha önemli bir şey vardı. Babam.
Kendimi toparladım ve annemi sakinleştirdim.Bu şekilde güçsüz olmak yerine kendimizi toparlayıp güçlü kalmalı ve babamın yanında olmalıydık. Babamın hastanede olduğunu öğrendik. Bizim gibi ağlayan ve her şeyden habersiz olan Charlie'yi komşumuz Jasmine teyzeye bırakıp annemle beraber bir taksiyle hastaneye gittik. O telaştan hastaneye nasıl vardığımızı bile anlamamıştım . Babamın durumu hakkında bilgi alınca rahatlamıştık .Neyse ki babamın ciddi bir şeyi yoktu sadece araba artık hurdaydı. Mala gelmesi cana gelmesinden iyiydi.
Babamın odasından çıkıp kahve almaya gittim. Siyah deri ceketli uzun boylu bir adamla birkaç kez göz göze geldim. Nedense bu içime bir ürperti vermişti. Kahveleri sonunda aldım ve yukarı , babamın odasına çıktım.
"Al anne, kahve aldım" Annem karton bardağı aldı ve kahvesini yudumlamaya başladı.
"Stella , Jasmine teyzene git ve Charlie' yi al. O ne olduğunu bilmiyor ve bizim ağlamamızdan çok etkilendi. Seni görünce rahatlar. Sonra da eve geçin. Baban bu akşam hastanede kalacak. Yarın da taburcu olacak. Bugün onun yanında refakatçi kalacağım. Evde kardeşine ve kendine dikkat et. Biz yarın geleceğiz."
"Tamam anne. Görüşürüz" diyip babama ve anneme kocaman bir öpücük yollayıp odadan ardından da hastaneden çıktım.
Sararıp dökülmüş yapraklara tekmeler savurarak ilerliyordum. Yapraklara vurduğundaki hışırtı hoşuma gidiyordu. Sonbaharı bu yüzden biraz seviyordum. Hava kapalıydı. Yağmur yağması an meselesiydi. Hızla ilerlerken hastanede karşılaştığım siyah deri ceketli adamı tekrardan görmüştüm. Beni mi takip ediyordu bu adam ? Yani en azından bana öyle gelmişti. Tekrardan arkamı dönüp baktığımda kimse yoktu ona benzer.
***
Jasmin teyze de bizim gibi telaşlanmıştı. Sorduğu bin tane soruyu herhangi bir bunaltı işareti vermeden cevaplamayı başardım. Aslında fena halde bunalmıştım ama Jasmin teyzeyi seviyordum. Hiç çocuğu olmamasına karşın annem ve babamı çocuğu bizi de torunları gibi görüyordu. O çok iyi kalpli bir kadındı .Sonunda ona sıcak bir şekilde teşekkür edip Charlie 'yi aldım ve yaklaşık 2 dakika yürüyüşten sonra eve vardık.
"Stella babama ne oldu ?"
"Hiçbir şey olmadı canım. Sadece küçük bir kaza geçirdi. Biliyorsun babam çok güçlü bir adam. İyileşti bile. Yarın eve gelecekler. Annem onun yanında. Endişelenme benim küçük fındığım." dedim ve başını okşadım.
"Ben acıktım."
"Tamam. Pizza söyleyeceğim. Sen de bu sırada tabletimle oynayabilirsin."
"Oynarım" dedi heyecanla. Ben de yukarıdan ona tabletimi getirdim sonra da pizza söyledim.
***
Pizzalar gelmiş , çoktan midemize indirmiştik. Ben etrafı temizlerken Charlie de tabletimle oynuyordu. Telefonum çaldı. Arayan annemdi.
"Efendim anne ?"
"Yemek yediniz mi tatlım ?"
"Ah evet. Pizza söyledim."
"Tamam. Bugün kardeşinle beraber uyu. Biz yokuz belki korkar. Tek başına uyumasın."
"Tamam.Babam iyi mi ?"
"Evet , iyi. Dinleniyor. "
"Tamam."
"İyi geceler Stell."
"İyi geceler anne" diyip telefonu kapattım.
***
"Charlie yeter artık. Hadi uyuyoruz. Kapat tableti."
"Tamam Stella."
"Tamam abla diyecektin sanırım. Bugün birlikte uyuyacağız. Odana fırla ve pijamalarını giy. Sonra da benim odama gel."
Charlie ile beraber bende yukarı çıktım ve odama girdim.
***
Charlie çoktan yanımda sızmıştı ama benim bir gram uykum yoktu. Düşüncelerim arasında yüzerken aklıma siyah deri ceketli adam geldi ardından da rüyamda geleceği görmem. Bu düşünceler beni ürpertmeye yetmişti. Anlamıştım bu gece beni uyku tutmayacaktı. En azından bir şeyler düşünmemek için televizyon izlemeye karar verdim.
***
Bir kanalda bile doğru dürüst bir şey yoktu. Üç yüz kanal gezdikten sonra bir belgesel buldum ve onu izlemeye başladım. Farkına varmadan uyuduğumda yine bir rüya görmüştüm. Tanımadığım siyah deri ceketli adam evimdeydi. Tam da başımda.
Evet bölüm sonuu
Yeni bölüm yakında gelecek. Görüş ve düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz ve eğer beğendiyseniz ve yeni bölümlerin daha hızlı gelmesini istiyorsanız yıldıza basmadan gitmeyin.♥
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Perisi
Fantasy"Rüya perileri dünyanın düzenini bozarlar"dedi tok bir sesle ve ekledi, "Öldürülmeleri gerekir." "Beni öldürecek misin ?" ...