1.Ο κύριος Κάσπαρ

22.2K 318 16
                                    

~Στεκομουν μπροστα στο μεγαλο καθρεφτη του δωματιου μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Στεκομουν μπροστα στο μεγαλο καθρεφτη του δωματιου μου.Και προσπαθουσα τιθασευσω τα μακρια μαυρα μαλλια μου.Σημερα ειναι η συναντηση με τον μεγαλυτερο επιχειρηματια σε ολοκληρο το Σιατλ δεν ξερω και πολλα πραγματα για αυτον μονο οτι εχει μεγαλες εταιριες και πολλες επιχειρησεις- βασικα τιποτα δεν ξερω για την προσωπικοτητα του και το κυριοτερο ουτε καν το ονομα του- επρεπε να ειχα μαθει καποιες λεπτομερειες πρωτα αλλα ειναι αργα πλεον. Ηθελα και να ξερα τι  δημοσιογραφος ειμαι..Εχω πολυ αγχος καθως θα του παρω συνεντευξη για την διεθνη εφημεριδα που δουλευω με θεμα: τι μπορει να αντιμετοπιζει ενας ανθρωπος σαν και αυτον ως εκατομμυριουχος πανω σε μια δουλεια με πολλες ευθυνες σαν και αυτη που ειναι. Ξανα κοιταχτηκα στο καθρεφτη για μια τελευταια ματια για να δω αν τα ρουχα μου ηταν ενταξει~

~Φορουσα ενα ασπρο πουκαμισο που τονιζε το αδυνατο σωμα μου.Απο κατω ειχα βαλει μια midi μεχρι το γονατο φουστα σε μαυρο χρωμα­ και φυσικα τις αγαπημενες μου στιλετο γοβες.Ειχα βαφτει πολυ ελαφρια ετσι ωστε να φαινομαι τελειως φυσικη αλλα και ποιο επαγγελματιας~

~Βγηκα απο το δωματιο και πηγα στο σαλονι του σπιτι μας και λεω (μας) επειδη εχω συγκατοικο την κολλητη μου την Ιζαμπελα η οποια ειναι ξανθια, αδυνατη με γκρι ματια και με σταρενια επιδερμιδα..ειναι απλα πανεμορφη .. την ειχα γνωρισει στην ιδια σχολη οταν σπουδαζαμε μαζι .Το σπιτι μας ειναι ενα μικρο διαμερισμα το οποιο ειναι διακοσμημενο με νεοκλασικά επιπλα και με εντονα ζωηρα χρωματα στους τοιχους οπως μας εκφραζει..η Ιζαμπελα.ηταν στην κουζινα και ετρωγε πρωινο.Με ειδε και με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω και μενει με ανοιχτο το στομα..~

-Πωωω..πωω Αλεξανδρα εισαι κουκλαρα καλα θα παθει πλακα οταν σε δει -

~παντα υπερβολική

-Ευχαριστω! αλλα οπως ξερεις παω για δουλεια και οχι για να του δειξω ποσο ομορφη ειμαι.Πρεπει να πηγαινω εχω αργησει-

#sex#on#fire Where stories live. Discover now