14.Εισαι δικη μου

5K 131 2
                                    

-Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αδερφε μου .Γιατί βλέπω πως η Άλεξ δεν έχει θέμα

-Εσύ σκασε..Αλεξάνδρα μπορω να σου μιλήσω λίγο οι δυο μας;

-Οχι δεν έχω να σου πω τίποτα..αν ήθελες να μιλήσουμε ας το εκανες πριν..

Είπα και εκανα μεταβολή για να φύγω απο κοντά τους δεν είχα καμια όρεξη να λύσω τώρα για αυτό που είπα και τον νευριασε.Ανέβηκα την γυάλινη σκάλα και βρέθηκα σε εναν διάδρομο με πολλές πορτες.Ανοιξα μια τυχαία και μπήκα μέσα στο δωμάτιο.Ηταν αρκετά σκοτεινό και μου ηταν δύσκολο να διακρινω τις λεπτομέριες.Ανοιξα το φως σε μια λάμπα που είχε στο τραπεζάκι.Αμέσως παρατήρησα πως το δωμάτιο άνηκε στον Ντέιμον αφού είχε μια φωτογραφία με αυτον και μια κοπελα.

Την έφερα στο υψος των ματιών μου για να την επεξεργαστω καλυτερα.Ηταν παρα πολύ όμορφη είχε ξανθά μαλλια και ηταν αδύνατη.Ξαφνικα η πόρτα έκλεισε με δύναμη και τιναχτηκα απο τον τρόμο μου η φωτογραφία που κρατούσα στο χερι μου έπεσε στο πάτωμα και έγινε χιλια κομμάτια.Ηρθε ο Ντέιμον δίπλα μου.

-Τι κανεις εκεί;

-Τ-τιποτα απλώς ήθελα να κοιτάξω αυτή τη φωτογραφία..

Εσκυψα να την μαζεψω αλλά ενα μικρο γυαλί μπήκε στην παλαμη μου και με έκοψε. Εβγαλα ενα λυγμο πόνου και εκρυψα το χερι μου διακριτικά για να μην το δεί

-Δεν θέλω να το ξανά κάνεις αυτό δεν μου άρεσε..

Σηκωθηκα όρθια με τα υπόλοιπα γυαλιά στο χέρι παρά τον πονο που είχα.Δεν του είπα κάτι και κοίταξα κάτω στο πάτωμα για να μην δει τον πόνο στο πρόσωπο μου.Πήγα στο μπάνιο που είχε το δωμάτιο για να τα πεταξω.

-Γιατί δεν απαντας;

Παλι δεν του Μίλησα αν του μιλούσα θα ξεσπαγα σε κλάματα και δεν ηθελα.Αν του έλεγα πως χτυπησα θα μου απαντούσε να μην την επιανα στα χέρια μου για αυτο απεφυγα να του το πω κάτι.

-Αλεξ γιατί δεν μου απαντας γαμωτο;;

Με γύρισε προς το μέρος του και σήκωσε το πηγούνι μου για να τον κοιτάξω στο μάτια. Ηταν γεμάτο ένταση και θυμό.Ενα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου.

-Α-σε με σε παρακαλώ..

-Τι έχεις Άλεξ;; γιατί κλαις;

Ξέφυγα απο το βλέμμα του και την λαβή του και ετρεξα για φύγω απο το δωμάτιο.Βγήκα εξω και πήγα τρέχοντας στην κουζίνα.Ανοιξα την βρύση και έβαλα τη παλάμη μου μέσα στο δροσερό νερό. Είχα γεμίσει τον τόπο αίματα και δεν αντεχα να τα βλέπω αφού δεν τα μπορουσα με τίποτα.Το αίμα δεν σταματούσε εύκολα και μάλλον πρεπει να ηταν πολύ βαθύ το κόψιμο.Εκείνη την στιγμη ακούω βήματα πίσω μου να με πλησιάζουν.Κλείνω την βρύση και παίρνω μια πετσέτα και σφίγγω τη παλάμη μου με δυναμη παρα τον πονο που είχα.

#sex#on#fire Donde viven las historias. Descúbrelo ahora