19.Ο γιος μου ο Ντέιμον

1.9K 97 0
                                    

Ταξιδευαμε ώρες χωρίς να ξέρω σε ποιο προορισμό πηγαίναμε. Δεν ήξερα τι θα ακολουθούσε πάντως αυτός που θα μου κρατούσε παρηγοριά ηταν ο η σκέψη του Κάσπαρ και της Ιζαμπέλας.Δάκρυα έτρεχαν απο τα ματια μου.Δεν ήθελα να τελειώσει η ζωή μου.Οχι με αυτον τον τρόπο. Το αμάξι σταμάτησε απότομα και μου άνοιξαν την πορτα.Ημουν σε ενα διαφορετικό μέρος μακρια απο την πόλη. Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση ηταν η έπαυλη μπροστά μου.Με έσπρωξαν μπροστά και περπατησα  μέχρι μέσα.Εκεί ηταν ακόμα ποιο εντυπωσιακή η έπαυλη που σου προκαλούσε δέος στην θεα της.Μια γυναικα που μου φάνηκε γνωστή μου χαμογέλασε μελαγχολικά.

-Κόρη μου απο εδώ να σε συστησω στην κύρια που σίγουρα γνωρίζεις

-Μην με λες έτσι..

-Μην γίνεσαι αγενής.. Λοιπον απο εδώ είναι η μητέρα σου που σίγουρα δεν θα θυμάσαι

Είπε με περιφρόνηση. Την κοίταξα έκπληκτη.Δεν πίστευα πως ηταν αυτή η μητερα μου.Οντως ηταν αυτή ολοζώντανη μπροστά μου.Είχε μαύρα μαλλια και μπλε ματια σαν και εμένα. Δάκρυα έτρεχαν στα ματια μου χαμογελασα αυθόρμητα και την πλησιασα.Στα ματια της έβλεπα την λάμψη έτσι όπως με κοιτούσε. Μου χαμογελάει αχνά.

-Μητερα..δεν πιστεύω πως είσαι εσύ εδώ

Είπα μέσα στους λυγμούς μου.Δεν είπε τίποτα απολύτως.Το χαμόγελο μου σβήστηκε δεν αντιδρούσε καθόλου.

-Μητέρα; με ακούς;

-Ποια είσαι εσύ;

-Η Αλεξάνδρα η κόρη σου

-Χαρηκα για την γνωριμία..

Στραφηκα  προς τον 'πατερα μου'γελουσε με αυτό που έβλεπε.Δάκρυα περισσότερα έτρεχαν στα ματια μου.Η ιδια η μητέρα μου δεν με γνώριζε είχε πάθει αμνησία.

-Τι έκανες στην μητέρα μου..ΤΕΡΑΣ;

-Πρόσεχε τα λόγια σου μικρή μου. Δεν σου πέφτει κανένας λογος για το τι της συμβαίνει.. Το μονο που θα ξέρεις για αυτήν είναι πως έχει πάθει κατάθλιψη και άνυα.

-Και το λες έτσι απλα;;..δεν έκανες τίποτα όλα αυτά τα χρόνια;; ποσο ακαρδος εισαι;

Την πλησιασα και την αγκαλιασα σφιχτά. Θα κάνω τα πάντα για να την βοηθήσω να φύγουμε απο εδώ πέρα. Θα βρω και την αδερφή μου και θα παμε να ζήσουμε κάπου μονές μας.Πλεον θα βοηθησω και θα σταθώ στο πλάι της μητερας μου τοσα χρόνια την άφησα εδώ μονη της με αυτό το κτήνος.

-Αρκετά..πήγαινε στο δωμάτιο σου..Κάθριν έλα εδω λίγο

-Μάλιστα κύριε

#sex#on#fire Onde histórias criam vida. Descubra agora