~Θελω να σας πω πως αυτο κεφαλαιο ελπιζω να εχει αγωνια και να ειναι πολυ καλυτερο.Επισης μην ξεχασεται να μου πειτε την γνωμη σας και φυσικα να πατησετε και το αστερακι~
Ευχαριστω πολυ φιλακιααα~
-------------------------------------------------------------------------------------
~Πηγαιναμε με σταθερη ταχυτητα στο κεντρικο δρομο για το πανακριβο ξενοδοχειο που θα με περιμενε ο Κάσπαρ στο μπαρ~
~Η αγωνια μου ειχε κορυφοθει καθως δεν ηξερα τι θα με περιμενη σε λιγο.Προσπαθουσα να σκεφτω ευχαριστα για να μην φρικαρω τελειως~
~Σταματησαμε εξω απο το πελωριο ξενοδοχειο <<Four Seasons Hotel Seattle>>που ηταν σε μια παραθαλασσια περιοχη~
~Ο Ταυλορ μου ανοιξε την πορτα και βγηκα εξω στο πεζοδρομιο. Με τα τακουνια μου να αντιχουν σε καθε βημα μου μπηκα στο ξενοδωχειο~
~Ο Ταυλορ ειχε φυγει και με ειχε αφησει μονη μου στην ρεσεψιον.Μια κομψη νεαρη κοπελα με ρωτησε τι εψαχνα~
~Λογικο αφου ειχα μεινει σαν χαζη να κοιταω με γρουλομενα ματια το μεγαλο λομπι του ξενοδοχειου~
-Ψαχνω το μπαρ του ξενοδοχειου-
-Αα ναι φυσικα θα προχωρησετε ευθεια και μετα θα πατε δεξια-
-Ωραια σας ευχαριστω-
~Εκανα αυτο που μου ειπε μπηκα στο μοντερνο μπαρ και σε ενα ψηλο τραπεζακι καθοταν με ενα ποτήρι κρασι ο πανεμορφος Κασπαρ~
~Προχωρησα προς το μερος του με προσεκτικο περπατημα.Μολις αντιληφθηκε την παρουσια μου σηκωθηκε και με καλωσορισε με ενα στραβο χαμογελο.Φορουσε ενα ασπρο πουκαμισο με ενα σκουρο μπλε παντελονι και τα μαλλια του ηταν ανακατεμενα οπως μου αρεσαν~
-Αλεξανδρα χαιρομαι τοσο πολυ που ηρθες εισαι εντυπωσιακη.Φορεμα δεσποινις Τορ εγκρινω-