-Tον λενε Ντειμον Σαντος-
~Εμεινα να την κοιταζω σαν χαζη.Εκεινη την στιγμη βαζει το χερι της στην μουρη μου κανοντας ενα σημα να ξυπνισω απο το λυθαργο μου~
-Ειι..τι επαθες εισαι καλα; χλωμιασες ξεφνηκα ολα ενταξει;-
~Εδειχνε τρομαγμενη απο το τροπο που αντεδρασα...λογικο ειναι~
-Ναι μια χαρα απλα μου ηρθε αποτομο επειδη ειναι ο αδερφος του Κασπαρ..Και δεν ηξερα οτι ειχε αδερφο-
-Χαχα ..λογικο ειναι αφου δεν ξερεις τιποτα για αυτον-
-Σωστα..εχεις δικιο-
-Ναι αλλα ελπιζω να μην εχεις προβλημα-
-Φυσικα και οχι-
-Τελεια-
~ Ειπε με ενα τεραστιο χαμογελο να στολιζει το υπεροχο προσωπο της~
~Και καπως ετσι ο υπνος μας πηρε στον καναμπε αγκαλιτσα~
{..}
~Ξυπνισα απο το πολυ εντονο φως του ηλιου καθως χτυπουσε στο προσωπο μου με αποτελεσμα να με κανει να σηκωθω απο τον καναπε~
~Ετσι οπως σηκωθηκα σκονταφτω στο τραπεζακι και επεσα στο πατωμα~
-Αουυ..το κουτελο μου τη ηλιθια που ειμαι-
-Τι εγινε καλε;;..Αμανν Αλεξανδρα εισαι καλα;;γιατι εισαι στο πατωμα;-
~Με ρωτησε η Ιζαμπελα αγουροξυπνιμενη ~
-Ηθελα να αγκαλιασω το πατωμα-
~Της απανταω κρατοντας το κουτελο μου.Ωχχ..ποναει πολυ και μαλλον θα κανω καρουμπαλο~
-Χαχαχ...ελα σηκω πανω-
~Μου απλωσε το χερι της βοηθοντας με να σηκωθω απο το κρυο πατωμα~
-Εισαι ενταξει;.
-Ναι καλα ειμαι αλλα μαλλον θα κανω καρουμπαλο-
-Χαχα..δεν πειραζει..αντε πηγαινε να ετοιμαστης και μετα θα παω και εγω-
-Ενταξει-
~Κοιταξα το ρολοι του τοιχου και εδειχνε 11:20μμ.Πωω.. ρε φιλε σε μια ωρα θα πρεπει να παω στην δουλεια ετρεξα κατευθειαν στο δωματιο μου και πηγα στο μικρο μου μπανιο κανοντας ενα ντους..Βοηθοντας με να ξεξυπνησω~
~Βγηκα γρηγορα απο εκει μεσα και ανοιξα την ντουλαπα..Εβαλα ενα μαυρο τζιν και μια ασπρη ριχτη πλουζα, φορεσα και τα μαυρα μποτακια μου.Τα μαλλια μου τα επιασα ενα ψυλο κοτσο.Πηγα στο μπουντουαρ μου για να βαφτω οταν προσεξα οτι ειχα ενα μικρο καρουμπαλο στο μετωπο μου~