Biri tarafından dürtüldüğümde yerimden sıçradım. Gözlerimi ovuşturup karşımdaki kişiye baktığımda onun Bayan Susan olduğunu gördüm. Kendimi toparlamaya çalıştığımda eli kulağımdaki kulaklığa gitti ve onu sertçe çektiği anda kulaklığım cebimdeki mp3'ümle beraber Bayan Susan 'ınelinde duruyordu. Kulaklığı gözümün önünde tutup ''Sana kaç defa ders esnasında müzik dinleyemeyeceğini söyleyeceğim Herman?'' diye beni azarlayınca sınıftaki 1-2 kişinin gülme sesini duydum.Gülme seslerini boşverip Bayan Susan 'a döndüm ve : ''Özür dilerim bir daha olmayacak. ''dediğimde sinirle bana baktı ,kulaklık ve mp3 'ü masama sertçe koyup dersini anlatmaya devam etti.
Arkasından göz devirip uyuma pozisyonumu yeni almıştım ki zil çaldı.Herkes gibi bende toparlanıp yurda doğru ilerlemeye başladım ve cebimdeki mp3'ümü çıkardım. Kulaklığımı kulağıma taktım ve ''değiştir'' tuşuna basıp gelecek şarkıyı bekledim.Çalan şarkı kulağıma dolduğunda tebessüm ettim. Çok manidar bir şarkı çıkmıştı.''Eminem-Lose yourself''.Eminem'in dediğini yapıp kendimi müziğin içinde kaybettim.
Yurda nasıl düştüğümü ve ne şekilde bulunup, buraya geldiğimi bilmiyorum.yurt görevlilerine sorduğumda hiç kimsenin bir şey bilmediği cevabını aldım.Bilinmeyen bir anne babanın belkide haberlerinin bile olmadığı bir çocuktum.
Yurdun kapısına vardığımda kulaklığımı çıkarıp cebime attığım sırada aniden bir korna sesiyle irkilip arkamı döndüm. Dibimde duran siyah ve büyük arabadan çıkan adama şaşkınca baktım.Hızlı adımlarla arka kapıyı açtı.Arabadan çıkan uzun boylu ,beyaz saçlı adamı gördüğümde fazlaca şaşırmıştım.O ise bana bakıp gülümsüyordu.Elini uzatıp gözümün içine bakarken şaşırmayı bırakıp adamın elini sıktım.Gözüm arabanın camına iliştiğinde siyah filmlerle kaplanmış olduğunu gördüm. İçeride kimse yoktu sanırım. Tekrar adama baktığımda lafa girdi: ''Merhaba Herman, ben doktor Veek .Buraya sana hakkında hiçbir bilgin olmayan aileni vermeye geldim.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mental
Science FictionSiz hiç bir laboratuvar faresi oldunuz mu? Ben yani biz olduk.Ben ve o 39 kişi... Hiç tanımadığımız bir adam tarafından ailelerimizi bulmak umuduyla denek olarak kullanılmaya razı olmuştuk. Şu zamana kadar hiçbir şekilde yüzümüze gülmeyen hay...