M5/Dr. VEEK

41 11 11
                                    

Evet bugün benim ve kariyerim için en önemli gün. Sonunda o gün gelmişti. Kalan denekleride toplayıp bu gün deneyimize başlayabilecektik. Yalnız değilim ben ve 20 yıllık arkadaşım Daniel onunla aynı tıp fakültesinden farklı yıllarda mezun olduk. Aynı klinikte çalışıp işlerimizi beraber yürüttük. 

Şimdilerde ise gen aktarım deneyini gerçekleştirmek için beraber çalışıyoruz. Bu proje için tam 30 yılımı verdim, dilek olay!O kadar çok araştırma ve deney yaptım ki; Sovyetler Birliğinin Gulag çalışması gibi zehir kullanarak hardal gazı ,risin, dijitoksin gibi kimyasalların insanlar üzerindeki ölümcül etkisinden tutunda Henry Cotton'un deliliğe çare olarak bulduğu ve denekler üzerinde test ettiği vücut parçalama deneyi gibi birçok araştırmayı inceleyip feyz aldım.

Gen aktarımı için uygun denekleri seçerek araştırmaya başladık. Daniel uygun denekler için araştırmalar yapıyordu, ben ise üstüme düşen görevi yani gen aktarımını büyük bir zevkle laboratuvarda test ediyordum. Önce bu testi hayvanlarda uyguladık. Deney için fare ve kurbağa kullandık.Farelerin çoğu enjekte edilen sıvıya dayanamayıp 4 saat içinde öldü. Kalanlar ise yemek yiyemez ve su içemez duruma geldi. Kısa bir süre yaşadıktan sonra onlarda daha fazla yaşayamadı.Kurbağalar ise biraz farklıydı.Deneye farklı tepkiler veriyorlardı. Kurbağalarında büyük bir kısmı ölmüştü , kalan kurbağalar ise yavaş yavaş renk değiştirip kendilerini yeniliyorlardı.Deneyi inceledikçe gen aktarımını dahada geliştirmeye karar verdik. Bu deneyin tamamlanması ve sonucunda nelere tepki göstereceğini bende Daniel 'de bilmiyorduk.

Tam 3 aydır Daniel uygun denekleri araştırıyordu.Bulduğu 40 denekten sadece altısı kalmıştı.Bugün onları da kliniğe götürüp deneye başlayabilecektik. İlacı aynı gün de enjekte etmemiz gerekiyordu ki farklı farklı sonuçları algılamamız kolaylaşsın!  

Evet; Peter, Eva, Vera ,Noora, Herman alındı. Chris  için yola koyulduk. Okulun önünde onu görür görmez arabayı durdurduk. Arabadan Daniel yardımıyla indim ve hızla yanına yaklaştım. Doğrusu beni gördüğüne şaşırmıştı. Bakışları oldukça sert ve merak doluydu. Uzun bir fiziği vardı,gözleri kahverengiydi ve oldukça asabiydi. Söze başlamalıydım."Selam Chris vaktiniz varsa sizinle önemli bir şey konuşmak istiyorum." dedim.''Bu arada ben Dr. Veek . Buraya sana hakkında hiçbir şey bilmediğin aileni vermeye geldim.''Chris oldukça şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

Denekleri yetimhaneden bulma fikri Daniel'a aitti.Böylelikle bu riskli deneyden kimse zarar görmeyecekti.Ailelerinin kendilerinden haberi bile yoktu.Kaybolup ortalıkta görünmemeleri kimseyi telaşlandırmaz ve meraklandırmazdı. Onlara ailelerini vermek vaadiyle denekliğe kabul ettirecektik.Bu sayede deneyin sonucunu hep beraber yaşayarak öğrenecektik.

MentalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin