Kulağımdan tuttuğu gibi beni bir hamlede müdürün odasına fırlattı. Gözlerim öfkeden adeta kan çanağına dönmüştü. Kızgınca arkamı dönüp rehber öğretmen bozuntusuna "Sana haddini bildireceğim pislik. " demek istercesine baktım. Ayağa kalkıp yumruğumu suratında patlatmak için sıkmıştım ki müdürün sesini duydum. -Bu kaçıncı Chris? Ne zaman yaşıtların gibi sadece ders çalışıp bu zorbalıklarından vazgeçeceksin gerçekten merak ediyorum. Dövdüğün öğrencilerin aileleri sürekli şikayete geliyor bıktım artık... Ama buraya kadar Chris , istediğin oldu KOVULDUN! Artık eğitim hayatına başka okulda devam edeceksin. Şimdi defolup git bu okuldan!
Şu an duyduklarım doğru muydu yani kovuldum mu ?? Ahh artık bu iğrenç okula gitmek zorunda kalmayacaktım. Bu pislik insanların bana taktıkları lakaptan kurtulup başka bir okulda , başka insanlara tanışacaktım. (Daha doğrusu onları dövmekten büyük bir zevk alacaktım.) Diye içimden geçirdim. Bu okuldakiler kendimi bildim bileli yetimhanede kaldığım için beni hep yetimhane iti diye çağırırlar . Ne annem nede babam beni bir gün bile görmeye gelmediler annem hakkında hiçbir şey bilmesem de babam içip içip sızan ayyaşın tekiymiş. Bunu küçükken beni her gün dövüp kullanan temizlikçi söylemişti. (Adamın benle kurduğu tek diyalog buydu sanırım.)
Okulun çıkış kapısına geldiğimde benden bir hatıra kalsın diye yere tükürdüm ve pis pis sırıtarak okuldan çıktım. Arkamdan koşan güvenlikçiyi görür görmez havalı bulduğum yürüyüşüme bir son verip koşmaya başladım. Gitmiş mi diye arkama baktığımda yanıma yanaşan arabayı fark edip durdum. Arabanın içinden önce bir şoför indi ve hızla arka kapıyı açtı . Arabadan inen beyaz ve kıvırcık saçlı uzun adam ağır adımlarla yanıma gelip "Selam Chris vaktiniz varsa sizinle önemli bir şey konuşmak istiyorum." dedi. Gözlerime inanamadım böyle mükemmel arabaya sahip olan biri neden benimle konuşmak istiyordu? Bu adam bana ne söyleyebilirdi ki? Adama doğru yöneldiğimde konuşmasına devam etti "Bu arada ben Dr. Veek buraya sana hakkında hiçbir şey bilmediğin aileni vermeye geldim ." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mental
Science FictionSiz hiç bir laboratuvar faresi oldunuz mu? Ben yani biz olduk.Ben ve o 39 kişi... Hiç tanımadığımız bir adam tarafından ailelerimizi bulmak umuduyla denek olarak kullanılmaya razı olmuştuk. Şu zamana kadar hiçbir şekilde yüzümüze gülmeyen hay...