Деветнадесета глава

310 35 0
                                    


След седмица скандалите започнаха отново.

- Господи, ти си такъв претенциозен задник! - извика Джей Джей, отвори със замах вратата и тя се удари в стената. По гласа му разбрах, че този път не се шегува.

Тази сутрин групата имаше някаква среща с продуцентите от звукозаписната компания, за да обсъдят новия албум, по който щяха да започнат работа още след края на турнето. Докато ги нямаше, аз стоях в хотела и работех по публикацията, която трябваше да пусна по-късно този ден.

- Аз ли? Аз ли съм задник? - извика Оливър. - Ти не спря да дуднеш през цялото време. Защо се опитваш да ги вбесиш? Алек се появи първи в дневната. Скочих на крака, щом го видях, но той не спря да ми каже какво става. Профуча покрай мен и изчезна по коридора, без да продума.

- Съжалявам. Не знаех, че като настоявам за малко творческа свобода, дудна. Следващия път ще се посъветвам с теб, преди да си поема дъх.

- Човече, защо си ми толкова ядосан? - попита Оливър.

- Защото! Искам да направим нещо различно за следващия диск.

- Какво им е лошото на песните, които имаме?

- Това не сме ние, Оливър.

- Разбира се, че сме. Аз ги написах.

- Не, не сме. Ти пишеш каквото искат да чуят и на мен ми писна от това. Писна ми да се преструваме, писна ми от тази сладникава музика и от тъпите дрешки. Искам да бъде както преди, когато се забавлявахме и пишехме убийствени песни.

- Аз не се преструвам!

- Нима? Докажи го. Нека изсвирим една от старите песни на „Инфинити енд Бионд" на концерта утре вечер.

- Знаеш, че не можем да го направим.

- Защо не, защото те не искат? Не разбираш ли, Оливър? Ние успяхме. Не е нужно вече да им угаждаме.

- Списъкът с песните е установен и...

- Майната му на списъка, майната им и на тях! - извика Джей Джей. - Знаеш ли какво! Майната ти и на теб!

Вратата се отвори и пак се затръшна. Последва миг тишина, после Оливър влезе в дневната. Когато ме видя, се смръщи.

- Чу ли това?

- Много съжалявам - казах бързо. - Опитвах се да не слушам, но вие така крещяхте, че ми беше трудно да не чуя.

The HeartbreakersWhere stories live. Discover now