3

114 10 9
                                    

Prešiel už týždeň a ja som o ňom nič nepočula. Utčite klamal že si ma nájde, prečo by chcel už len mňa nájsť? Veď môže mať hociktorú na ktorú si ukáže prstom. Nejakú vysokú blondýnku postavou modelky alebo aj tmavovlásku. Prečo by si vyberal malú okolo 163 cm dievča ktoré keď si nevyžehlí vlasy,ako keby jej na hlave vybuchol pudel.
---
Pez to ráno bolo ešte chvíľu zle, tak som jej dala tabletku a pohár vody. Na chvíľu ešte zaspala a potom išla domov. Samozrejme že sa ešte rozlúčila.

Keďže som mala do školy všetko hotové a ja som sa nudila išla som si pustiť pár filmov.

Rodičia neboli doma tak som mala celý dom pre seba. Otec vlastní právnickú firmu a mama mu pomáha ale vždy si na mňa nájdu čas, chodievame spolu aj na rodinne dovolenky, a keď sa dá tak aj večeriame spolu a všetko prebereme čo sa nám ten deň stalo.

Raz sme s Perrie boli samé na dovolenke, rodičia nás nechceli pustiť asi sa báli čo všetko by sme tam robili ale my sme ich uistili že sa nemusia báť a že sme zodpovedné. Teda aspoň ja. Celý čas čo sme tam boli sme preležali na pláži alebo nakupovali. Nemohli sme vynechať ani párty a Perrie sa tam pár raz s niekim vyspala, nebojte nie je štetka ale môžem vás uistiť že skončila s tým istým v posteli. Myslím že sa volal Jake a bol tám s pár kamarátmi, a tak sme nejaký čas strávili aj s nimi. Boli sme v lunaparku kde ma vytiahli na horskú dráhu ale to by som nebola ja keby som sa nevyvracala hneď po tom co som vystúpila. Všetci sa na mne smiali ale ignorovala som ich tak som si radšej šla kúpiť cukrovú vatu.

---
Rozhodla dom sa že pôjdem do neďalekej kaviarne kde si prečítam knihu.

"Poprosím si horúcu čokoládu"

"Hneď to bude" len som prikívla a išla som si sadnúť tak dozadu aby ma nikto nevyrušoval.
S kabelky som si vytiahla knihu a pustila som sa do čítaniá a medzi tým mi priniesli moju čokoládu. Je vynikajúca skoro vždy si tu objednávam čokoládu nikde inde je nerobia lepšiu.

Na dverách zacinká a to znamená že niekto prišiel.

Len som jedným očkom pozrela a zistila som že je to on

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Len som jedným očkom pozrela a zistila som že je to on. Harry Styles.

Porozhliadol sa po kaviarni a myslím že si ma všimol, on sa na mňa usmial ! Kľud Jade, dýchaj si urazená, aj keď by si nemala byť prečo.

Vážne? Nemáme byť urazené ? Neozval sa!

Ty buď ticho!

Nieee

"Jade?" už asi s kávou v ruke stojí predo mnou !

"Oh ahoj Harry" prisadol si.

"Vravel som ti že si ťa nájdem" on na mňa žmurkol.

"Myslela som si že si na to zabudol"

"Na teba ? Babe sa nedá zabudnúť" určite sa červenám.

Your love Where stories live. Discover now