5

92 11 3
                                    

"Au, moja hlava" zamumlem už nebudem piť nikdy v živote.
"Nemala si toľko piť" ozve sa hlas vedľa mňa, do riti, kde som to skončila. Obzriem sa vedľa a na posteli a sedí Harry.

"Čo tu robím?" chcem sa posadiť ale idemi to dosť ťažko.

"Opila si sa, tak som ťa zobral ku mne" milé. Bože ja si nič nepamätám, dúfam že som nič nevyviedla.

"Aha, prečo si ma neodviezol domov?"

"Asi by si nechcela aby ťa rodičia takto videli" len pokrútim hlavou. Postaví sa s postele a pomaly kráča ku dverám.
"Obleč sa, dole máš raňaky" obzrie sa za mnou s odchádza. Oblečiem sa do svojich vecí a idem dole.

Obzerám sa okolo a je to tu naozaj krásne. Kráčam do kuchyne, teda myslím si že je to ona, a Harry sedí pri stole kde sú palacinky.

Sadnem si za stôl a Harry mi podá pohár s vodou a tebletku. Len mu poďakujem a vypijem vodu.

--
Už je po raňajkách. Zjedla som len jednu palacinku viac som do seba dostať nemohla.

"Niekam ťa vezmem"

"Kam?"

"Uvidíš" prikívnem.

Už sedím v jeho aute a  štartuje. "Môžme ísť ešte ku mne? Musím sa prezliecť."
Prikívne.

---
Oblečená a umytá sedím zas v jeho aute ani neviem kam ideme ale je mi to v podstate jedno.

Harry zaparkoval na kraji Londýna. Asi sa už začínam báť. Niekam ma vedie a vôbec netuším kde.

Keď už sme tam môžem si všimnúť že je to výhľad na celý Londýn. Vidím London eye, Big ben a mnoho ďalšieho.

"Je tu krásne Harry" usmejem sa na ňho.

"Toto je moje obľúbené miesto, sem chodím rozmýšľať  alebo aj oddychovať od všetkého"

"Prečo si ma sem zobral?"

"Ja neviem proste, chcel som aby si tu bola so mnou. Nikto iný tu nebol okrem teba, si prvá ktorú som sem zobral."

Obímem ho a len mu zašepkám. "Vážim si to" ruky obmotá okolo mňa. Je to krásny pocit.

Pomaly sa od neho odtiahnem

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Pomaly sa od neho odtiahnem.

"Poď" nič viac nepovie a ťahá ma za sebou do jeho auta.

"Kam ideme?" Musím sa spýtať.

"Do reštourácie" čože?

"Nie som na to oblečená" mám na sebe len obyčajné jeany a tričko.

"To im nebude vadiť,ver mi"

Harry parkuje pred luxusnou reštouráciou. Ja ho asi zabijem, že nebude vadiť? Veď vyzerám jak bezdomovec.

Your love حيث تعيش القصص. اكتشف الآن