Keby som triezva určite by som mu to nepovedala, a za triezva by som sa s ním nevyspala ak by necítil to isté. Ubíjama to. Keď som zistila že som do ňho zamilovaná rozplakala som sa.
"Jade! Si tu?" Perrie, neviem o tom že by sme sa dohodli ale teraz ju potrebujem tak mi to nevadí.
"Som hore" odkričala som jej na späť a počula som ju ako ide hore po schodoch.
Mala by som sa s Harrym asi porozprávať o tom čo sa stalo alebo vlastne nestalo ? S myšlienok ma vyrušilo otváranie dverí v ktorých stála Pez.
"Čo sa stalo?" Potľapkaľa som rukov vedľa seba na znak že si ma pri mňa sadnúť. Pomalými krokmi sa blížila až si na koniec sadla.
"Ja som sa s ním skoro vyspala"
"S kým?" Pozrela som sa na ňu pohľadom že vážne?
"S Harrym, nespravila by som to keby som nebola opitá"
"Prečo si sa opila Jade? Nikdy sa neopíjaš tak veľa, spravil niečo?" Pozrela sa na mňa s tým jejím starostlivým pohľadom. Chcelo sa mi plakať.
"Išla som hľadať záchod a našľa som ho tam s nejakou blondínou ako, veď vieš čo" zamumlala som, musím to s ním vyriešiť, ale čo ak ma pošle do riti. To by nespravil nie?
"Tak preto si to spravila. Si doňho zamilovaná že? A jak si to myslela že si sa s ním skoro vyspala ?"
Všetko som jej povedala. Čo sa v tú noc stalo. A najhoršie čo na tom bolo že malé znamienka lásky mi zostali na koži. Ráno keď som ich zbadala v zrkadle som si po nich prešla konečekami prstov a usmiala som sa.
"Možno k tebe niečo cíti, kto by predsa povedal že mu na tebe záleží keby k tebe niečo necítil"
"Keby ma chcel dostať do postele?"
"Vážne Jade ? Veď v tú noc to zastavil, nechcel ťa využiť keď si bola opitá" asi má pravdu.
"Vďaka, ale zavolám mu až zajtra a porozprávam sa s ním" len prikívla.
Nechcem to riešiť dnes, ani neviem čo by som to zvládla.
"Napíšem mu esemesku že sa musíme stretnúť"
"Nenapíšeš mu to až zajtra ?"
"Nie"
Harry, musíme sa stretnúť
Kedy? Prídem
Musíme sa porozprávať ale až zajtra dnes by som to nezvládla
Zajtra po teba prídem o 15:00
Ok
"Súhlasí" len prikívne a ideme si pustiť nejaký film.
-------
Dočítal som správu čo mi poslala a mobil som položil vedľa seba.Asi viem o čom sa bude chcieť rozprávať, to čo sa stalo u mňa. Chápem ju kurva, ani ja by som to dnes nechcel riešiť a neviem si predstaviť jak sa ona musí cítiť, vlastne aj ja si musím utriediť myšlienky. Pamätám si všetko s tej noci. Ako chutili jej pery, ako voňala a tie pery by som chcel pobozkať znovu. Nikdy som nemal vzťah všetko to boli štetky na jednu noc ktoré potom doliezali. Ale na nej mi záleží a ja nechápem prečo. Nemôžem byť zamilovaný kurva.
Rukov som si prešiel po vlasoch s toho aký som bol frustrovaný.
Tie ostatné do mňa zamilované neboli a možno aj boli ale mne to bolo všetko jedno ale pri nej.
Sa cítim tak dobre. Len dve ženy mám veľmi rád, mamu a sestru. Ale neviem si predstaviť milovať niekoho iného. Nie som na tie sračky. Ale vážne pri nej sa cítim tak, že by som pre ňu urobil všetko."Kámo nad čím rozmýšľaš?" ozval Louis, je to môj najlepší priateľ.
"Nad Jade, s ktorou som odišiel s tej párty"
"Bývalou Horanovou priateľkou?"
"Hej"
"Hovor, všetko chcem vedieť, aká je v posteli?" Pokrútil som nad ním hlavou, ako sa s ním môžem baviť?
Tak som mu povedal všetko. Cítim sa ako nejaká trinásť ročná pubertiačka.
"Si do nej zamilovaný"
"Nie kurva, nemôžem byť"
"Ale áno môžeš, nikdy si o nikom takto nehovoril"
Alebo môžem?
---Hey👋
Tak ako sa vám to zatiaľ páči?A mojej kočičke
YOU ARE READING
Your love
FanfictionAni som nepomyslela že by sa to mohlo stať ✨ Ani som nepomyslel že by som mohol mať tvoju lásku