"Áno, bolo to úžasné chápeš ? Nemyslela som si že ako on ma môže zobarť na London eye ale zistila som aj keď povedal že je bad boy a je to na ňom vidieť tak si váži svoju mamu no nie je to úžasné? Veď predsa niektorý nerobia ani to sú na ne zlý ale on" je po škole a ja sedím u Perrie chcela aby som jej to povedala v škole ale to som zamietla veď nech si počká, potom ma celý deň otravoval normálne som jej chcela zalepiť ústa lepiacou páskou ale nie som až taká sviňa.
"Možno som sa v ňom trochu zmýlila ale to neznamená že je na ostatných nie je zlý a chodí do barov kde šuká iné divčatá" možno mala pravdu možno aj teraz s nejakou spí.
"Ja viem Pez ale cítila som sa s ním tak dobre" nemôžem byť do ňho zamilovaná no nie ? Možno to nebolo ani rande možno sme len kamaráti. Už ani neviem čo si mám myslieť.
Alebo ma chce len využiť ale prečo by mi hovoril babe ?"Tak prečo hovorí stále že babe alebo zlato?"
"Možno to hovorí každej aby ju zbalil" tiež pravda.
"Dobre už to neriešme, uvidím ako to bude."
"Dnes je párty je piatok takže tam ideme"
---
Strávila som u Pez celý deň už je večer tak sa chystáme. Make up som si nedala až tak výrazný len tie šaty boli. Také krátke ružové s filtrami alebo čo to bolo chrbát som mala odhalený takže bolo vidieť moje tetovanie. Výstrih bol tiež dosť veľký ale vyzerala som dobre. K tomu som dala topánky na vysokom opätku a bola som hotová len som si ešte prečesala vlasy a mohli sme vyraziť. Vezie nás tam Niall ktorý už čaká pred domom."Vyzeráte sexy a Jade myslím že tam bude aj Harry" sedíme už u ňho v aute ja sedím v zadu a Perrie chcela ísť do predu tak som ju nechala. Keď som započula to meno vo vnútri som sa tešila ako malé dieťa.
"Dobre" zamumlem, tý dvaja sa o niečom bavia a ja si ich nevšímam, som vo vlastnom svete.
Niall práve parkuje a ja sa chystám vystúpiť, počujem tú hlasnú hudbu.
Už vystúpili aj tý dvaja takže môžme ísť do vnútra. A samozrejme tá párty je zas u Luisa takže sa vyberiem do kuchyne kde si nalejem vodku a idem s Perrie tancovať.
Sme tu najmenej už pól hodinu a s toho tancovania som unavená a potrebujem ísť na vécko.
Idem hore schodmi hľadám kde by mohlo byť tak otvorím nejaké dvere a
"Harry?" bol tam s blondínkou a asi viete čo sa tam dialo. " Kurva" povedal, radšej idem s tade preč ako mohol?
"Jade! No ták čakaj" ponáhľam sa aby ma nestihol ale stihol chytí ma zas za ruku ale teraz není čas na rozplívanie veď len pred chvíľou chytal inú.
"Jade, prosím"
"Čo? Harry, chceš mi povedať že to není tak ako to vyzerá?"
"No trochu kurva aj hej, ale nechápem prečo sa tak správaš nechodíme spolu" au
"Máš pravdu nechodíme, tak ma teraz nechaj aby som mohla ísť za svojimi kamarátmi" uhol sa mi s cesty a ja som vedela kam pôjdem do kuchyne aby som si mohla naliať a opiť sa.
Stojím v kuchyni kde si nalieham už asi tretí pohárik niečoho.
"Poď si zatancovať" nejaký brunet ma žiada o tanec, lepšie si ho prehliadnem a musím uznať že vyzerá dobre, prikívnem. Ťahá ma za sebou na parket.
Tancujem okolo neho, zabávam sa nemyslím na nič iné ani na Harryho proste užívam si.
"Ako sa voláš kráska" pošepká mi do ucha len čo chcem odpovedať niekto ma chytí za ruku a ťahá ma preč.
YOU ARE READING
Your love
FanfictionAni som nepomyslela že by sa to mohlo stať ✨ Ani som nepomyslel že by som mohol mať tvoju lásku