7

83 10 4
                                    

"Thirlwall k tabuli" tá učiteľka si zo mňa robí srandu?! Pomalými krokmi sa vydám k tabuli. Našťastie som si to pozerala cez prestávku takže dúfam že to nedopadne zle.

Keď už stojím pred tabuľou učiteľka mi začne dávať všeljaké otázky.

"Máš za dva" poďakujem a vraciam sa na miesto. Dnes už ma skúšajú druhý raz a neviem čo s tým furt majú. Mali skúšať niekoho iného ale zas mám dnes zlý deň a neprítomný výraz tváre takže si myslela že to nebudem vedeť ale mala smolu.

Končekmi prstov poklepkávam po ľavici. Niekedy ma to dokáže ukľudniť a niekedy je to dosť otravné.

Zazvoní. Konečne, zoberiem si učebnicu dejepisu a vydám sa ku skrinke. Pri skrinke už stojí Perrie. "Ahoj kočka" " Ahoj" a popri tom ako sa rozprávam s Pez vymieňam si učebnicu za druhú, v ruke mám už angličtinu a skrinku zatvorím.

"Jade, čo je?" Otočím sa na ňu a vydýchnem.
"Dnes sa mám stretnúť s Harrym a neviem čo od toho očakávať" vážne sa bojím ako to dopadne. Vysmeje ma ?

"Nemusíš sa ničoho báť, naozaj. Dopadne to všetko dobre."

"Celý deň rozmýšľam že ako to dopadne aj si vytváram normálne svenáre ako by to mohlo dopadnúť"

"Už zvoní poď, anglinu máme spolu tam to prebereme" len som jej na to prikívla a spoločne sa sa vybrali do triedy.

Sadli sme si úplne do zadu aby nás nikto neotravoval.

"Ako ti vravím Jade, nemusíš sa vážne ničoho báť, ani sa ti nevysmeje a povedzme sa pravdu páčiš sa mu."

"Čože?" Jak sa mu môžem páčiť  kriste? Veď to nemôžem či? Aj keď.

"Naozaj, dôveruj mi vravím ti pravdu"

Celú hodinu sme to preberali a bolo divné že nás učiteľ neupozornil že nech dávame pozor, ale aj tak lepšie pre mňa. Konečne koniec vyučovania a ja môžem ísť domov. Ešte Perrie zaveziem a pôjdem sa chysať.

Doma som si zbalila veci do školy a môžem ísť do sprchy. Vyzlečiem sa do naha a vleziem pod sprchu. Na ruku si vytlačím sprchový gél a porozotieram si ho po teľe. To isté spravým zo šampónom a dám si ho ma vlasy. Po tom všetkom to zo seba zmijem a obmotám si okolo tela uterák. Vyfénujem si vlasy. Dám si jemný make up a som zatiaľ hotová. Keďže dnes je pekne rozhodla som sa pre čiernu suknu a k tomu nejaké tričko a vansy.

Už som nachystaná a už len čakám na Harryho. Zrazu mi pípne mobil.

Už som tu

Odpíšem mu jednoduché Okay. Zoberiem si ešte menší ruksak a môžem ísť.

-----
Hey 👋
Nová časť konečne som ju napísala, oosledných dňoch sa mi nechcelo kôli novej škole a to ešte na zdravotnej. Umm dúfam že ste prvý deň zvládli môj sa dal 🙄⭐️. A prepáčte za takú krátku časť.

Your love Where stories live. Discover now