Part 4

1.3K 81 3
                                    

Wacht wat?

Ik stond daar, compleet geshockeerd en sprakeloos. "Wat?" En keek vragend naar ze.

"Ik wou je verrassen." Zegt m'n oom.

"Waarom zou je dit verbergen?" "Omdat het een verrassing was." M'n oom z'n glimlach werd alleen maar breder.

"Ik denk dat het tijd voor mij is om te gaan." Zegt m'n oom. "Doei." Antwoord ik. "Waarom praat je niet met de jongens? Lijkt me wel handig. Sinds het feit dat je dit hele jaar met ze op tour gaat."

Ik lachte hardop. Dit is om eerlijk te zijn niet eens zo erg, ik ga gewoon op tour met B-Brave. Ze mogen alleen niet wegen dat ik een fan ben. Misschien dat ze dat wel gemerkt hebben aan mijn gedrag, maar zolang als ik me normaal gedraag vinden ze me misschien wel leuk.

Ik werd onderbroken door Kaj, die aan het kuchen was. Blijkbaar wou hij wat zeggen. "Ja?" Vraag ik.

"Je was een beetje aan het staren naar ons, met een rare blik, vandaar." Legde hij ons uit.

Super. Ik heb mezelf nu al belachelijk gemaakt tegenover de vijf mooiste jongens van deze planeet. "Sorry, ik was gewoon even aan het denken." Zeg ik beschaamd en ik kijk naar m'n schoenen.

"Geen zorgen lieverd," zei Jai lachend "Ken je ons alle 5?" Vroeg hij.

Ik knikte. "Ik heb eerder over jullie gehoord."

"Is dat je natuurlijke kleur haar?" Vroeg Samuel toen de rest van de jongens aan het praten waren over waar we eten gingen halen of zouden eten. "Nee, ik heb het geverfd."

"Ik heb honger!" Zei Dioni. "Voor de tiende keer, we weten het. Ga naar de keuken en pak een zebrataart." Zei Cassius geïrriteerd.

Bij 10 votes weer een nieuwe part. Super leuk dat er zoveel gestemd wordt! Sorry voor de korte part ik beloof dat de volgende langer wordt! X

Het ongeluk (B-Brave fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu