Het was een paar dagen later en iedereen wist weer over ons. We waren gelukkig niet slecht in het nieuws gekomen, dus dat was een goed teken. De paparazzi weet alles.
"Oke jongens" begint m'n oom.
"Ja?" Vraagt Jai.
"We gaan naar de studio."
Al de jongens zuchten."Kom op, jullie weten dat dit een onderdeel van de deal is, en jullie moeten je tenslotte voorbereiden op de tour naar de UK met One Direction."
Wtf...... One Direction? Is dit een grap?
"Oja Esmay, de jongens gaan samen op tour met One Direction in Engeland."
"Wow.... Vet!" Ik moet me inhouden om niet te gaan fangirlen.. One direction.. Dat is echt te ziek gewoon!
De radio stond aan en Kaj begon mee te zingen: "TILL TILL IT HURTS HURTS.. TILL TILL IT HURTS.. HOLD ME TIGHT, READ MY LIPS!''
''Kaj houdt van Ayden!!'' Schreeuwt Cassius.
"Ze is een goede zangeres." Antwoordde Kaj.
Jai rolde met z'n ogen, "Ja dat is waarom."
Cassius koos een ander radiostation en "Misschien wel he?" van Cho kwam door de speakers heen. "Een villa voor mezelf en een merry voor de deur, misschien wel he? Rolex watch in elke kleur, misschien wel he?" Zong Samuel, heel hard.
"Jezus Samuel." Klaagde Cassius, wrijvend aan z'n oor.
"Dat is payback. Weet je nog al die dagen met X-Factor dat je schreeuwde in m'n oor?" Samuel lachte, deed een arm om me heen en gaf me een kus op m'n wang. Cassius rolde met z'n ogen. We waren aangekomen bij de studio.
"Waar gaan we heen?" Vroeg ik.
"Ik drop je bij het winkelcentrum en ik ga naar de bakker. Red je het even in je eentje?" antwoordde m'n oom.
"Ja." Knikte ik.
"Hier is 75 euro." Zei hij, en hij gaf me geld uit z'n portemonnee.
"Stop! Niet zo gevaarlijk rijden met alleen je knie!"
"Ik ben een prof he Esmay."
"Ik haal je op over een uurtje ok?"
Ik liep in het winkelcentrum en keek om me heen. Dit winkelcentrum is groot! Zoveel winkels van hier zijn echt niet te vinden in Curacao!
Ik liep een beetje door het centrum heen, zoekend naar iets voor een 18-jarige jongen, en hij moet het ook nog leuk vinden.
Het was een uur later en ik had nog steeds niks gevonden. Misschien moet ik hem iets geven wat geen geld waard is.
En dat was het moment, dat ik het perfecte verjaardagscadeau had.
---------------------------------------------------------------------------
Bij 25 votes weer een nieuwe part!
Hoe denk jij dat het verder gaat?
JE LEEST
Het ongeluk (B-Brave fanfictie)
ФанфикWat als je ouders opeens overlijden door een ongeluk? Waar moet je heen? Hoe ga je ooit weer je leven oppakken? Ontmoet Esmay. Esmay is 17 jaar oud en haar ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Ze moet naar haar oom, die ze al heel lang niet g...