Eindelijk komen er weer nieuwe parts online! Het spijt me dat ik zo weinig heb geupload de laatste tijd en ik zal proberen om vanaf nu tijdig te updaten.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Esmay, we moeten praten." zei hij, lopend naar me toe.
Ik besloot om voor één keer akoord te gaan en knikte. "Oke."
We liepen naar boven naar zijn kamer.
"Je hebt echt geen idee hoe erg het me spijt. Het was nooit m'n bedoeling dit te doen. Alles gebeurde zo snel, een paar momenten later, voordat ik het wist, was ik een meisje aan het uitkleden. Ik verdien het dat je niet tegen me praat maar zo lang wij samen zijn, beloof ik je dat ik nooit meer drink.
Ik beet op m'n lip, ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg. "Ik vergeef het je."
"Meen je dat?"
Ik knikte, "Ik beschuldig je niet."
"Waarom? Ik ben vreemd gegaan Esmay, waarom ben je niet woedend op me?"
"Wil je me terug of?"
"Ja natuurlijk." Antwoordde hij snel.
"Je hebt een belofte gemaakt. Als je die belofte verbreekt, is het klaar tussen ons en ga ik terug naar Curacao."
"Deal. Weet je wie er bijna jarig is?" Vroeg hij.
"Wie?" Vroeg ik.
"Deze jongen." Hij lachtte en wees twee duimen naar zichzelf.
"Nou dan zal ik maar een cadeau gaan kopen voor een stomme langharige jongen, toch?"
"Voor een hele stomme, sorry, langharige jongen."
"Dat klopt." En ik knikte.
Hij rolde z'n ogen en gaf me een stevige knuffel. "Het spijt me zo erg."
"Ik zei toch dat het goed was."
"Ik voel me zo vreselijk."
"Samuel, ik vertrouw je als je zegt dat je niks doms doet. Ik vertrouw je op je woord."
"Goed." Zei hij, leunde achterover en zoende me.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat het een saaie part is, maar bij 25 votes komt er een nieuwe part!
JE LEEST
Het ongeluk (B-Brave fanfictie)
FanfictionWat als je ouders opeens overlijden door een ongeluk? Waar moet je heen? Hoe ga je ooit weer je leven oppakken? Ontmoet Esmay. Esmay is 17 jaar oud en haar ouders zijn omgekomen bij een auto ongeluk. Ze moet naar haar oom, die ze al heel lang niet g...