‘’Rüzgaaar!’’
‘’Rüzgar! Uyan artık!!’’
Off yine sabahın köründe uyandırılıyorum. İşte bu yüzden okuldan nefret ediyorum. Kalmak o kadar zor ki. Ah ama okulda sevdiğiniz kişi olunca bir başka oluyor.
Melina. Onu tam 3 yıldır seviyorum. O beni en yakın arkadaşı olarak görüyor ama ben onu hiçbir zaman öyle görmedim.
Bu arada annemin bağırmalarından anlamışsınızdır. Adım Rüzgar. 18 yaşındayım ve 12. Sınıf öğrencisiyim.
Her neyse yataktan kalktım. Banyoya girdim ve soğuk bir duş aldım. Çıkınca üstüme siyah tişörtümü ve siyah dar pantolonumu giydim (Melina böyle daha güzel olduğunu söylüyor). Saçlarımı kuruttum ve şekil verdim. Sonuçta iyi görünmek gerekiyor. Okulda popüler olduğumdan rezil bir halde gidemem.
Aşağı indiğimde annem ve babam çoktan kahvaltı masasına oturmuşlar. Annem yine geç kaldım diye söylenirken babam her sabah yaptığı gibi yine gazetesini okuyordu.
‘’Herkese günaydın.’’
‘’Rüzgar nerde kaldın oğlum yarım saattir bağırıyorum’’
Annemin bu cümlesine sadece göz devirdim. Kahvaltımı yapıp evden çıktım.
Arabama atladım. Melinayı almak üzere yolda ilerliyordum ama hala uykum vardı.
15 dakikanın ardından Melina’ların evine geldim. Kapıyı çalınca Kaan amca kapıyı açtı.
‘’Günaydın Kaan Amca. ’’
‘’Günaydın Rüzgar. İçeri geçsene Melina hazırlanıyor.’’
İçeri geçtiğimde koltuğun birinde Kayra abi (Melina’ın abisi) diğerinde Şeyma teyze oturuyordu. Onlara günaydın dediğim sırada Melina aşağı indi.
Tanrım bu kızdan gözümü alamıyorum. Neden bu kadar güzel olmak zorunda?
Kayra abi benim Melina’ya hayran hayran baktığım farketmiş olacak ki sahte bir öksürük sesi çıkardı.
‘’Gidelim mi Rüzgar?’’
‘’O-olur’’
Arabaya atlayıp okula doğru yol aldık.
‘’Rüzgar neyin var?’’
Melina böyle sorunca birden duraksadım.
‘’Bir şeyim olduğunu nerden çıkardın?’’
‘’Bilmem yüzün biraz solgun görünüyor. Hastasın sandım.’’
‘’Yo hayır bir şeyim yok.’’
‘’Peki o zaman.’’
Bunları konuştuktan sonra okula gelene kadar ikimizde tek kelime etmedik.
Arabayı park edip indiğimde Melina’yı biraz kendime çektim. Okuldaki erkeklerin ona ağızlarının sularını akıta akıta bakmalarından nefret ediyorum.
Sınıfa girdiğimde Efe ve Ayaz'la selamlaşıp yerime geçtim. Tabiki Melina yanımda oturuyor. Ama o çantasını bırakıp hemen bizim kızların yanına gitti.
‘’Rüzgar bu akşam napıyoruz?’’
‘’Ya bu akşam böyle kızlarla hep beraber yemeğe falan mı gitsek?’’
‘’Olur valla çok iyi olur.’’
‘’Tamam Efe sen git Azra’ya haber ver Ayaz sende git Almira’ya söyle Melina’ya ben söylerim.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onu Kaybetme
Подростковая литератураRüzgar ve Melina. Çok yakın iki arkadaş. Fakat bu yakınlık uzun sürecek gibi görünmüyor. ‘’Neden ben Rüzgar? Neden?’’ ‘’Çünkü Melina sen farklısın.’’ Sevgileri onları bir arada tutmaya yetecek mi? Melina Rüzgar’ın aşkına karşılık verebilecek mi? D...