turnuvada ilk maç

41 3 0
                                    

Multi taş gibi kız.....😉😊😁😉😉😉

Sabah kalktıktan sonra yemek yedik ve odalara çıktık formaları giydik ve aşağıya indik kizlarin hepsi zaten aşağıdaydi bizde yanlarına gittik sonrasında koç geldi ve biz de servise bindik. Birazcık erken gelmistik ki bizden önceki maci izleyelim diye. Onların maçı bitti  sira bize geldi üstümüzu giyindik ve koc konusma yaptı.
-Kızlar bugün turnuvada ilk macimiz. Heyecanlı olabilirsiniz normal birşey ama bunu oyuna sahaya yansitmamaya çalışın. Çünkü siz heyecaninizi yansıtınca oyunda da iyi performans sergileyemiyorsunuz. Bundan dolayı bu maçta herkes elinden gelenin daha fazlasını yapsın.
Dedi ve herkes brova kızlar dedi ve biz kahraman kazan diye çektikten sonra sahaya çıktık tabi ankarada ki gibi alkış yok. Ve düdükler çaldı. İlk beş çıkıyor aleyna elizan nazlı sema nurgül. Koç bilgiler veriyor ve biz sahaya çıktık. Hava atışı ile başladı ilk sayı tabi elizandan geldi. İyi bir savunma ve bidaha sayi. Derken ilk yari bitti.....
Ve son periyotta bitti maçı biz kazandık. Herkes mutlu tabi. Otele geldik yemek yedik ve herkes duş aldı. Ben tabi uyudum.
Sonrasında biz Sude ile balkona çıktık Sude ve benim bazı ailevi sorunlarımız vardı ve biz onları konuştuk. Tabi o sırada ağladık da. Sude ile konuşmak çok güzel insana huzur veriyo. O sırada kızlar falan geldi tabi kocda geldi ne oldu kız dedi yanagimi sıktı. Yol birseyim dedim o da tamam dedi. Ama anladi yani. Sonra koç oyun oynayalim dedi. Herkes evetttt diye bağırdı be oyun oyna dik güldük eğlendik agaldik. Herkes odalarına gitti bizim tabi meşhur şarkımız love fool şarkısı açıldı herkese iyi geceler dedik ve günün yorgunluğu mutluluğu ile kendimizi uykunun kollarına bıraktık........

Arkadaşlar önerilerini var ise bana mesaj atabilirsiniz ve bende sizin istediğiniz türde kitap yazamak isterim....

Basketbol AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin