Hastane

18 9 0
                                    

-Sel- telefonu kapatmıştı.
Selma'ya sinir olmadan duramamıştı.Fakat Selma'nın onu düşündüğünü biliyordu.Kendisini düşünen biri olması iyi hissetmesini sağladı çünkü annesi pek İnci'yi düşünmezdi.Kapı çalmadan hazırlanması gerektiğini düşündü.Ding-ding.Harika Kapı çalıyordu.
-Merhaba,ben Efe siz İnci olmalısınız?
-Evet,buyurun içeri geçin.Ben daha hazır olamadım da,kusura bakmayın.Hazırlanana kadar bekler misiniz?
-Sorun değil.Tabi,dedi genç adam salona doğru ilerlerken.
İnci odasına girip üstünü son sürat değiştirmeye koyuldu.
Efe salondaki kırmızı koltuğa oturmuş etrafı izliyordu.Apartman cadde ortasında olduğundan araba sesleri geliyordu.Koltuğun karşısında siyah bir sehpa vardı.Üstünde el yazılarıyla yazılmış bir kaç kağıt duruyordu.Önce okumak istese de vazgeçti.
-Ben hazırım,gidebiliriz.
Efe kafa sallayıp kapıya doğru yürüdü.Birlikte evden çıktılar.Yolda meraklı komşuları Şükriye Teyze'ye yakalandılar.
-Merhaba İnci kızım nasılsın?
-İyiyim Şükriye Teyze sen?
-Bende iyiyim.Kim o delikanlı?Kaç yaşında?Ne okuyor?Sen okulu bıraktın ya bu oğlan yüzünden mi?Evliliği ne zaman düşünüyorsunuz?Tüh kızım ben seni oğluma düşünüyordum.
İnci kulaklarının kızardığını hissetti.
-Yok teyzeciğim öyle bir şey.Hadi sen içeri gir çok sıcak sonra görüşürüz.
Efe tüm olanları duymuştu ama kafasını öne eğmiş duymamış numarası yapıyordu.İnci açıklama ihtiyacı hissetti.
-Teyze işte,sıkıntıdan kafasında bir sürü şey kurgulamış, bir de sıcak var ya başına vurmuş belli ki.
Efe kafa sallayıp önemli olmadığını söyledi sonra da arabaya bindiler.
Yol on yedi dakika sürmüştü.İlk bir kaç dakika konuşmuşlar ardından sessizliğin esiri olmuşlardı.Arabadan inmeden önce Efe tekrar konuşmaya başlamıştı.
-İnci,sana söylemek istediğim şeyler var.
-Tabi,buyur.
-Selma'yı tanıyorsun.Bende hem Selma'yı hem şimdiki sevgilisi Doruk'u tanıyorum.Doruk uyuşturucu bağımlısı.Demek istediğim bazen çok fazla doz alıyor ne yaptığını bilmiyor hep kendisine zarar vermesinden korkuyordum,şimdi hem Selma'ya hem kendisine zarar vermesinden korkuyorum.Yani Selma'ya daha dikkatli olmasını söyler misin?Ben söylüyorum ama çoğu zaman dinlemiyor.
İnci şaşırmıştı.Gerçi Selma çok sık sevgili değiştirirdi ve bu yüzden başını belaya sokardı.Düzgün adamlara işi olmazdı ve problemli tiplerle çıkardı.Efe'ye döndü ve cevap verdi.
-Elimden geleni yaparım,biliyorsun bu konuda kafasını eseni yapar.Gene de denerim.
Arabadan inip buz pistine geldiler.Selma İnci'ye sarıldı ve onu piste doğru sürükledi.Beş altı kişiydiler.Selma güzel kayıyordu hem de ilk denemede.İnci köşedeki tutunma yerlerine tutunup kayıyordu tabi buna kaymak denirse.Bir kaç kez ortalarda kaymayı denemiş fakat her defasında poposunun üstüne düşmüştü.
İnci Efe'yi görünce bir şeyler hissetmişti ama Efe öyle değildi o Selma'ya karşı bir takım hisler besliyordu.Efe'nin abisi Ege'de oradaydı ve İnci'yle tanışmışlardı Ege çok eğlenceli ve neşeliydi.İnci Ege'nin verdiği pozitif enerjiye hayran kalmıştı.Sanki hayat Ege'nin yanında koca bir şakadan ibaretti.Kayarken bir kaç kez Ege'ye çarpmıştı İnci.Başka biri olsa kızıp bağırırdı ama Ege her seferinde gülerek geçiştirmişti.Ta ki son hamleye gelene kadar.İnci son kez Ege'ye çarptığında zavallıcığın ayak parmağı kırılmıştı.Hepsi birden hastaneye gitmişlerdi.İnci kendini çok mahçup hissediyordu,diğerleri ise gülüyordu.Selma İnci'nin solmuş yüzüne bakarak konuştu.
-Ya(kahkaha atıyor) kusura bakma kendimi tutamadım.Sen nasıl becerdin Ege'nin parmağını kırmayı?Küçücüksün zaten.İçinden canavar çıktı resmen.
-Dalga geçme Selma,sanki isteyerek yaptım.Zaten yeterince kötü hissediyorum.
-Tamam  canım benim takma alt tarafı ayak parmağı kırıldı çocuğun(gene kahkaha atıyor).
İnci sinirli sinirli bakarken doktor yanlarına doğru geliyordu.Doktorun yüzü mahkeme duvarına dönmüştü.
-Hastamız,
İnci'nin gözleri irileşmişti.
-Hastamızı kaybettik.
Birden doktor ve diğerleri kahkaha atmaya başladılar.Psikopat doktor başka işi yok da benle dalga geçiyor diye düşündü İnci.
Doktor gülmesini bitirdikten sonra konuşmaya devam etti.
-Ya,bi rahat olun ne bu suratınızın hali.Hasta gayet iyi ayağını alçıya aldık,hastanede bir gün kalsa iyi olur.İçeride Ege Bey her şeyi anlattı,olay yanlışlıkla olmuş olur böyle şeyler takmayın hanımefendi.
İnci rahatlamıştı,maden bir gün hastanede kalınacaktı o zaman refakatçi olarak kendisi kalmalıydı.

Minik İnci Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin