Laura :Xoş gördük Nikita.Nikita : Xoş gördük. Digərləri gəlməyib?
Laura: Yox. Harrison və Nikin gelmeyinə hələ var. Mən əslində..
Nikita: Bilirsən məni çağırmağın çox yaxşı oldu .
Laura : Nəsə baş verib Nikita ?
Nikita: Yox . Hə. Bir az əsəbləşmişəm.
Laura: Nikita sən psixoloq yanından gəlmirsən?Əla işdir . Bax ,əgər o psixoloq bir işə yaramırsa ,əvvəldə təklif etdiyim kimi mənimlə danışa bilərsən.Əyləncəli biriyəm. Sənin sadəcə bir az əylənməyə ehtiyacın var.
Nikita: Çox sağ ol . Deyəsən sənin təklifini qebul etməli olacam.Ən azından əylənməklə bağlı dediklərinə qoşuluram. Çünki artıq faktiki olaraq bir psixoloqum yoxdur.
Laura :Mən hazıram.Yaxşı danış görək psixoloqunla nə baş verib belə.
Nikita :Heç nə. Sadəcə ona Amerikadan iş təklifi gəlib.Bunu uzun müddətdir gözlədiyini dedi. Məni başqa bir psixoloq həmkarına yönləndirməyi təklif etdi. Amma mən o psixoloqu istəmirəm. Evayla mənə çox rahat idi . Mənə empatiya qurmuş halda qulaq asır, daha sonra isə subyektivlikdən uzaq şəkildə vəziyyətimi qiymətləndirirdi. Bunu çox adamın bacardığına inanmıram.
Laura: Belədirsə bəlkə yeni psixoloqu sınayasan. Əylənmək və qulaq asmaq qismində mənim üçün problem yoxdur. Amma məsləhət verməkdə işəyaramazam.
Nikita: Yox o psixoloqu istmirəm. Nə onu nə başqasını. Evayla düz 5 seans keçirmişəm. Bu bəlkədə sənə az görsənir ,lakin elə deyil.Bir çox əhəmiyyətli şeyləri bölüşmüşəm Evayla bu müddət ərzində. İndi gedib başqa bir psixloqa hər şeyi başdan danışmağa istəkli deyiləm.
Laura :Səni anlayıram. Ona heç olmasa nəsə dedin?Pasiyentini əvvəlcədən xəbərdar etmədən seansları birdən-birə dayandırmaq heç də etik deyil. Yox inanmıram nəsə deyəsən. Böyük ehtimalla onunla nəzakətlə sağollaşıb , yeni həyatında uğurlar arzu etmisən.
Nikita : Düzünü desəm o qədərdə nəzakətli sayılmazdım.
1 saat əvvəl .Klinikada
- Xanım Dibirova , xanım Eva bu gün sizi daha erkən qəbul edəcək.Zəhmət olmasa buyurun.
- Təşəkkür edirəmNikita : Eva.
Eva: Xoş gəldin Nikita .
Nikita : Məni erkən qəbul etmənizə sevindim Eva. Bilirsiz, siz haqlı idiniz. Mən sizinlə açıq danışmalıydım. Artıq heç bir narahatlıq keçirmirəm. Sizə danışacam hər şeyi .Bilirəm siz məni anlayacaqsınız .
Eva: Nikita sakitləş.Həyəcanlanmağına ehtiyac yoxdur.İlk öncə əyləş səninlə danışmalıyıq.
Nikita : Bağışlayın,mən sadəcə bütün gecə bu barədə düşünürdum .Bu səbəbdən bir az səbrsiz davranıram.
Eva :Nikita qorxuram ki, sən bunları mənə yox başqa bir psixoloqa danışmalı olcaqsan.
Nikita: Necə ?
Eva :Xahiş edirəm mənə axıradək qulaq asasan. İlk öncə səndən üzr istəyirəm seansları mənimlə davam edə bilməyəcəyin üçün ,amma həqiqətən hər şey çox qəfl baş verdi. Mən təxminən bir il əvvəl Amerikada bir iş üçün müraciət etmişdim.Çox önəmli bir yerə Lakin heç bir cavab almadığım üçün artıq unutmuşdum.Bilirsən mən uşaqlarıma görə akademik karyerama davam edə bilməmişdim. Amma bu iş mənim öz sahəmdə hər tərəfli irəliləməm üçün inanılmaz bir fürsətdir.Mən psixolji araşdırmalar üzrə ixtisaslaşmış bir qrupla çalışacam.Bunu sənə ona görə danışıram ki, məni başa düşəsən.Birdə həqiqətən sənin üçün heç bir problem yaranmaycaq. Qaldığın yerdən davam edərsən.Mən sənin üçün psixoloq Levinlə artıq danışmışam.
YOU ARE READING
Sirrlərin Səni Öldürəcək
Mystery / ThrillerŞəhadət barmağını dodaqlarının üzərinə qoy və sus. O barmağı ordan əsla çəkmə! Çünki O pusqudadı və sənin dodaqlarını aralayıb ,sirrlərindən azad olmağını gözləyir. Sən sirrlərini iki dodağının arasından azad buraxarkən , O sənin ruhunu əbədiy...